מרכז ההדרכה

קטגוריות
תגיות

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.
הוספה ומחיקת מנויים במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע מסרונים (sms)מרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהשלח מסר

מהם דפי נחיתה? ואיך ניתן לבנות אותם בצורה קלה ויעילה שתמשוך מתעניינים ולקוחות חדשים לעסק, ותגדיל את המחזור העסקי?
פנייה אישית בניוזלטר שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםמרכז מידע קורסים דיגיטלייםשלח מסר

במדריך זה נלמד איך לעשות שימוש בפרמטר “שם פרטי” או “שם” כשדה אישי. כמובן שתוכלו להשתמש בכל שדה אחר שתבחרו (שם משפחה, מייל, ת.הצטרפות, מס’ ילדים וכו’) באותו אופן.
פרסום דף נחיתה ברשתות חברתיות

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כאשר אנחנו מפרסמים את דפי הנחיתה שלנו​ באתרים חיצוניים כמו פייסבוק למשל, נרצה לפעמים להגדיר בעצמנו מה יוצג כך שהפרסום יהיה ייצוגי.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

פעם היו מדוורים לנו בדיוור ישיר מכתבים, עם מתנות ומוצרי קידום מכירות. כשהיונה יצאה לפנסיה - התקדמנו לדיוור ישיר אלקטרוני. המטרה נשארה זהה - לשמור על מערכת יחסים עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים.

מרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםמרכז מידע קורסים דיגיטלייםשלח מסר

מערך שיווקי, או בשמו המוכר יותר, “אסטרטגיה שיווקית” הוא מערך אותו בונים ומתכננים שיעזור לנו לשמר את הלקוח, להשאירו נאמן וכמובן קונה יותר. קבלו 3 שלבים לבניית מערך שיווקי נכון
הפסיכולוגיה מאחורי השיווק

מרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בימים בהם השיווק והתקשורת שלנו עם הקהל, נעשית באמצעים טכנולוגיים, דיוור אלקטרוני זוהי הרגל שלנו בדלת הכניסה המיוחלת לחייו של הלקוח הבא שלנו. לפני שמתחילים, חשוב להבין איך לפעול נכון, להיכנס לראש של הצרכן ולבנות מערכת יחסים אפקטיבית.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

אם יש לכם דומיין אישי, בטח תרצו שדף הנחיתה שלכם בשלח מסר יופיע תחתיו. קבלו מדריך שיסביר לכם איך לעשות זאת במערכת שלח מסר.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם – חייבם לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות. לכן, כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה.

מרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפיינים

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

חדש!!! התממשקות בין שלח מסר ל-KALA CRM - כל הדרכים בהן תוכלו לבצע אינטגרציה ולמקסם את מערכת היחסים שלכם עם המתעניינים והלקוחות.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפיינים

קוד פיקסל, או בשם אחר "קוד מעקב", הינו קוד שמטרתו לאסוף ולשלוח נתונים. ניתן לייצר קוד פיקסל מתוך פלטפורמות האתרים השונות, בפוסט זה תלמדו איך להטמיע אותו בתוך הגדרות דף הנחיתה שלכם בשלח מסר.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע קורסים דיגיטלייםשלח מסר

אנשים אוהבים לצרוך ידע, והדרך חסכונית היא לקבל כלים וידע לתחום שמעניין אותם היא ללמוד דרך האינטרנט, באמצעות קורס אונליין. 4 סיבות למה גם אתם חייבים קורס דיגיטלי

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

איך לנהל את רשימות התפוצה שלכם חכם ויעיל יותר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהשלח מסר

הכותרת, שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

שליחת ניוזלטר למתעניינים והלקוחות שלנו היא חשובה ועוזרת לנו לשמור איתם על קשר ולעדכן אותם בחדשות ומבצעים בעסק שלנו. קבלו מספר כללי זהב בשליחת ניוזלטר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

המכשול הגדול ביותר שעומד בפני דיוורים ישירים למנויים הוא לא חוסר העניין של הקוראים, אלא הקושי להתגבר על מסנני הספאם החכמים. בפוסט הזה, אחלוק אתכם את הסודות המנצחים שיעזרו לכם להישאר רלוונטיים ולמשוך תשומת לב בעידן של עומס מידע אדיר.

מרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הרי זה לא בדיוק שלמישהו מאיתנו חסר מה לקרוא או שאין לו מספיק מיילים בתיבה, נכון? נכון. ואפשר אפילו להגיד שכולנו מוצפים היום ביותר מידע ממה שאנחנו מסוגלים לעכל, ולמרות כל ההצפה הזו, יש מישהו שבוחר לקבל באופן קבוע דיוורים לתיבת המייל הפרטית שלו דווקא על הנושא שלך ודווקא ממך? וזה בדיוק היתרון הגדול של שיווק במייל על פני ערוצים אחרים – הוא נותן לנו הזדמנות מדהימה לפנות באופן אישי וישיר לקהל רלבנטי, ומתעניין שכבר עשה את הצעד ונתן בנו אמון ראשוני. אז הנה 5 כללים שיעזרו לך להוציא מההזדמנות הזו את המקסימום

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע מסרונים (sms)שלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם
דף נחיתה

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם – חייבם לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות. לכן, כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

שיווק נכון באמצעות רשימת דיוור

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור.
קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

קרא עוד »

המדריך לשליחת SMS אפקטיבי

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים.
במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

קרא עוד »

כללים ודגשים בבניית תבנית ניוזלטר

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה.
קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.

קרא עוד »
פנייה אישית בניוזלטר שלח מסר

יצירת פניה אישית בניוזלטר

במדריך זה נלמד איך לעשות שימוש בפרמטר “שם פרטי” או “שם” כשדה אישי.
כמובן שתוכלו להשתמש בכל שדה אחר שתבחרו (שם משפחה, מייל, ת.הצטרפות, מס’ ילדים וכו’) באותו אופן.

קרא עוד »
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?