פרסום דף נחיתה בפייסבוק ובאתרים חיצוניים​ – הגדרות מתקדמות

פרסום דף נחיתה ברשתות חברתיות

כאשר אנחנו מפרסמים את דפי הנחיתה שלנו​ באתרים חיצוניים כמו פייסבוק למשל, נרצה לפעמים להגדיר בעצמנו מה יוצג כך שהפרסום יהיה ייצוגי.

​3 דברים שניתן לשנות ולהגדיר בפרסום באתרים חיצוניים:​

על מנת לשנות את ההגדרות הללו -הנה סדר הפעולות:

  1. בחרו את דף הנחיתה הרצוי מרשימת דפי הנחיתה שלכם וכנסו להגדרות הדף
  2. עברו ללשונית “קידום במנועי חיפוש”


  3. תוכלו להגדיר כאן
    מילות מפתח (keywords)
    את תיאור הדף שתרצו
    favocon אייקון שיוצג בלשונית הדפדפן לצד שם הדף
    תמונה לתצוגה מקדימה
    שם הדף שתרצו שיופיע


    אל תשכחו לסמן “כן” בשאלה האם לאפשר לדף זה להופיע בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים.

    חשוב -אם היו תיאור/תמונה אחרים – יכולות לקחת כמה דקות ואפילו יום-יומיים עד שהתצוגה והתמונה יתעדכנו.  

בהצלחה!

באותו נושא

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע מסרונים (sms)מרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?