כללים ודגשים בבניית תבנית ניוזלטר

בעלי חברות ועסקים רבים מעוניינים ליצור מועדון לקוחות גדול ולדוור לו מבצעים, קופונים, הנחות, ברכות, ושמירה על קשר שבועי עם הלקוח.
הדיוור יאפשר השארות עם היד על הדופק בכל הנוגע לשיווק וחשיפה רבה יותר אל מול הלקוח.
אבל איך בונים תבנית מקצועית ומעוצבת שגם תראה טוב במייל וגם תהיה קלה לעריכה? 

ראשית, חשוב לדעת כי לתבנית ניוזלטר קיימות מספר הגבלות כלליות:

לא על התמונה לבדה – 
תיבות המייל מסננות תוכן המכיל תמונות, לכן חשוב להזין את התוכן כטקסט ופחות בתמונות. טקסט עשיר יקטין משמעותית את כניסת הדיוור לספאם, ויעלה את אחוזי הצפייה בהודעה שלכם.

על רקע רומנטי –
ותרו על עבודה במספר שכבות, ובכלל זה תמונות רקע להודעה. מרבית תוכנות המייל מסננות את תמונות הרקע, והרי לא נעים להציג חצי עבודה.

צפייה מהנה – 
צרו רוחב דף מקסימאלי של עד 750 פיקסל לתבנית המיועדת למייל.
אם תרצו להתאים את מימדי תבנית הניוזלטר גם לצפייה בסמארטפונים, הגבילו את רוחב הדיוור לעד 640 פיקסל.

הרשמה לדייג –
לא מומלץ לשלב טופס רישום במייל – מדובר בשיטת “דייג” שהיתה נפוצה בעבר בקרב ספאמרים לא חוקיים ולכן מרבית תיבות המייל נוהגות לסנן טפסים.

אז נכון, קיימות מספר הגבלות ביצירת תבנית ניוזלטר, אך לצידן קיימים מספר כללי זהב קלים ליישום:

1. לכל אחד יש את האחת שלו – לכל ספק מייל ישנן הגדרות ברירת מחדל משלו, היוצרות לעיתים הבדלים מהותיים בתצוגת ההודעה. כדי לצמצם ולמנוע הבדלים אלה יש להגדיר את עיצוב תבנית ניוזלטר בכל אלמנט באופן מוחלט (גודל, גופן, צבע וכו’).

2. טבלאו אותו –למתכנתי הHTML  מביננו – מומלץ להשתמש במבנה טבלאי נקי ולהימנע משימוש בDiv  (אין כל הגבלה מבחינת כמות הטבלאות הפנימיות).
ובשפה פשוטה יותר – בכדי לקבע כל עצם במקומו השתמשו בטבלאות, לגמישות מקסימלית מזגו או פצלו תאים לפי צרכי התוכן או צרו טבלה פנימית. 

3. עברית שפה יפה – 
אם התוכן שלכם כתוב בעברית הגדירו את כיוון הכתיבה מימין לשמאל ואת כיוון התבנית כ RTL.
בטקסט המשלב עברית-אנגלית יש להגדיר את כיוון הכתיבה RTL גם כן.

4. למתכנתים ללא קו תחתון – למניעת הצגת קו תחתון בקישורים יש להגדיר לקישור text-decoration: none בסגנון הקישור.

5. הפרד ומשול – מומלץ להפריד ולהגדיר תאים נפרדים לטקסטים שונים וזאת על מנת לקבע את הטקסט ולמנוע נדידה שלו ממקום למקום. 
כמו כן, מומלץ לבצע הפרדה בין אזורי טקסט לתמונות באמצעות טבלה. 
בכדי לקבל תוצאה “נקייה” ניתן להגדיר את גבולות הטבלה כשקופים (גודל 0) כך שהיא לא תיראה במשלוח ההודעה. 

מערכת שיווק אלקטרוני – קל יותר לבנות ולהיבנות

כדאי מאוד ללמוד וליישם את הכללים שהצגנו בפניכם – כך תוכלו ליצור תבנית ניוזלטר מקצועית ומעוצבת.
באמצעות מערכת שלח מסר תוכלו ליצור כל תדמית שתרצו ולהפוך מעסק רגיל למותג חזק הנשאר כל הזמן בתודעת הלקוח ומושך את הלקוח אליכם כל הזמן.

בהצלחה!

באותו נושא

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע מסרונים (sms)מרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהשלח מסר

מהם דפי נחיתה? ואיך ניתן לבנות אותם בצורה קלה ויעילה שתמשוך מתעניינים ולקוחות חדשים לעסק, ותגדיל את המחזור העסקי?
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?