יצירת פניה אישית בניוזלטר

במדריך זה נלמד איך לעשות שימוש בפרמטר “שם פרטי” או “שם” כשדה אישי.
כמובן שתוכלו להשתמש בכל שדה אחר שתבחרו (שם משפחה, מייל, ת.הצטרפות, מס’ ילדים וכו’) באותו אופן.

אז בואו נתחיל!


פנייה אישית בכותרת הניוזלטר:

1. לחצו על גלגל השיניים והכנסו להגדרות שם ההודעה

2. בשורה של נושא המייל, מקמו את הסמן היכן שתרצו להוסיף את השם של המנוי (בדר”כ בהתחלה או בסוף)
ולחצו על האייקון משמאל לסמיילי

3. בחלונית שנפתחה לכם, בחרו את השדה שתרצו להוסיף, ולחצו עליו.
התוצאה נראית כך

פניה אישית בגוף הניוזלטר:

 

  1. מקמו את הסמן בגוף ההודעה, בדיוק איפה שתרצו להכניס את השדה האישי
    בדוגמא בתמונה, אני רוצה לשים את השדה האישי “שם”, לפני המילים “בואו נחגוג”

  2. בסרגל הכלים שיפתח לכם, לחצו על האייקון של הפנייה האישית, ובחרו את השדה שתרצו להוסיף


בהצלחה!

באותו נושא

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע מסרונים (sms)מרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?