תקנון מערכת 'שלח מסר'

מונחים

תוכן עניינים

ספק – קומסטאר מערכות בע”מ (ח.פ.514979525)
לקוח – כל משתמש אשר נרשם ונהנה מאחד משירותי הספק.
משתמש קצה –כל גולש שמבקר באחד מהשירותים שמופקים או מיוצרים ע”י המערכת.
מערכת (שלח מסר) –הכלי דרכו המשתמשים והלקוחות מקבלים
שירותים שונים כמו: שליחת דיוורים, יצירת דפי נחיתה, שליחת SMS, תזמון סטטוסים לפייסבוק ועוד.
ספקים צד שלישי –חברות המספקות לספק ולמשתמשים שלו את הטכנלוגיה, התשתית דרכי סליקה, אבטחה, אחסון, דומינים, שרתים.
שותף (Affiliate) –לקוח אשר מציע אפשרות הרשמה למערכת דרך קישור ייחודי.
נותן שירות – בעל מקצוע אשר מוצע כחלק משירות משלים למשתמשי הספק.
מסר – הודעת דואר אלקטרוני או כל סוג הודעה אחרת הנשלחת דרך המערכת למשתמש קצה.

הרשמה למערכת

השרות הניתן על ידי הספק כרוך במסירת מידע כגון שם עסק, שם, טלפון, דואר אלקטרוני ופרטי כרטיס אשראי אשר יישמרו במאגרי החברה או בשרתים מאובטחים של ספקי צד שלישי. בתהליך ההרשמה תידרש להזין פרטי שם משתמש וסיסמה לצורך כניסה למערכת וביצוע פעולות שונות. חשוב לשמור את הפרטים במקום בטוח ולא למסרם לאף גורם. מומלץ להחליף את הסיסמה בכל 3 חודשים.
בביצוע ההרשמה, הנרשם מאשר קבלת דיוורים, עדכונים בתחום, בתחומים משלימים ועל מבצעי החברה מפעם לפעם, ובאפשרותו לבצע הסרה בכל עת.

תכנים במערכת ושירותי הספק

אין להשתמש במערכת להפצת תכנים אסורים ובפרט (אך לא בלבד) פורנוגרפיה, שרותי מין, הימורים וסמים.
אין להפר זכויות יוצרים וקניין רוחני, לשלוח תכנים אשר מכילים וירוסים, טרויאנים וכל תוכן אשר עשוי לגרום נזק לשרתי החברה או למשתמשים.
הספק לא יישא באחריות בנוגע למסרים המופצים דרך המערכת, על תוכנם, תוצאות פרסומם, אמינותם, עוגמת נפש או כל נזק שגרמו ללקוחות, משתמשים או כל צד שלישי.
הספק אינו אחראי על כל נזק שיגרם כתוצאה מהשירותים שהוא מספק, בכלל זה איבוד נתונים, עיכוב, אי מסירה, או מסירה לכתובת שאינה נכונה של מסרים שמועברים דרך המערכת.
חברת קומסטאר מערכות בע”מ עושה מאמצים רבים להגנה ושמירה על פרטי המאגרים הנשמרים בשרתיה, 
עם זאת החברה אינה אחראית למידע שנגנב, נמחק או שובש עקב חדירה למאגרים.

זכויות יוצרים

מלוא זכויות היוצרים והקניין הרוחני בעיצוב המערכת, מבנה ארכיטכטורה, קבצים גרפיים, תמונות, טקטים, קודי מערכת, סקריפטים, יישומים – הינן בבעלות הספק בלבד.
אין להציג, למסור, להעתיק או להפיץ בפומבי או להעביר לצד שלישי כל חלק מן הנ”ל ללא הסכמתו של הספק בכתב ומראש. סימני המסחר באתר ובמערכת הינם קניינו של הספק בלבד ואין להשתמש בהם ללא הסכמתו של הספק מראש בכתב.
בחלק מהתבניות במערכת, יוצגו ללקוח תמונות וקודים לשימוש במערכת – אין לבצע שימוש בהם, למכור או להפיץ בדרך כלשהי, להשתמש בהם לשימוש שלא במערכת (כגון כרטיסי ביקור, אתר) ללא הסכמה מראש ובכתב.
ללקוח אין זכויות על התבנית המובנות במערכת, תמונות שבה או כל פרט שקיים במערכת ולקוחות נוספים יוכלו להשתמש באותה תבנית לצרכיהם.
בהטמעת סרטוני וידאו בדפי הנחיתה, ניוזלטרים, קורסים דיגיטליים וכל אזור תוכן נוסף במערכת, באחריות הלקוח לדאוג לזכויות יוצרים ולקבלת אישור להצגת תוכן שאינו פרי יצירתו. אין חברת קומסטאר אחראית על הפרת זכויות יוצרים תחת חשבון הלקוח.

הגבלת אחריות

המערכת מציעה מגוון רחב של כלים למשתמשים וללקוחותיה כפי שהם נכון לאותו רגע “AS IS” . עם זאת, הספק שומר לעצמו את הזכות לשנות, לעדכן ולהוסיף כלים למערכת כפי שהוא רואה לנכון. כמובן שהספק יעשה מאמצים לפתור ולהוסיף את הכלים שלקוחותיו מציעים על מנת להשביע רצונם ורצון שאר הלקוחות.

הספק רשאי לאתחל או להשבית את המערכת מעת לעת ע”פ הצורך למטרות תחזוקה ושדרוג לטובת כלל המשתמשים, לשנות את מבנה הממשק, לשנות את זמינותם של הכלים במערכת וכל זאת ללא צורך להודיע על כך מראש. לא תהיה ללקוח או למשתמשים כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הספק בקשר לכך.
כמובן שהספק יעשה את מירב המאמצים על מנת למזער את ההפרעה בשימוש במערכת.

הספק עושה מאמצים רבים להגנה ושמירה על פרטי המאגרים הנשמרים בשרתיו, עם זאת הספק אינו אחראי למידע שנגנב, נמחק או שובש עקב חדירה למאגרים, פריצה זדונית או קריסת מערכת לא צפויה.

ידוע ללקוח כי תשלום עבור שימוש במערכת אינו מקנה לו בעלות על המערכת או חלק ממנה, לרבות הקודים שלה, התמונות שבה, התכנים המגיעים באופן מובנה בה, או כל חלק אחר אשר לא נוסף על ידי המשתמש עצמו.

באחריות הלקוח לבצע את שמירת הנתונים, ליצור העתקים ולגבות באופן עצמאי את הנתונים שהוא מזין למערכת.
עם זאת, הספק מבצע גיבויים מידי יום אך אינו אחראי על אופן ביצועם, תקינותם ושחזורם במקרה של אובדן מידע, ובכל מקרה במידה ויוסכם לבצע שחזור כזה, הוצאות השחזור יחושבו לפי שעות העבודה והתשלום עליהם יבוצע ע”י הלקוח.

הלקוח רשאי לקבל סיוע והכוונה בבניית התכנים בחשבון הלקוח, בין אם בדפי נחיתה, כרטסת מנויים, הודעות, קורס דיגיטלי ועוד, ע”י צוות שירות הלקוחות ו/או המכירות וזאת על מנת להקנות שירות ויחס אישי. אופן הצגת התוכן מתוך חשבון הלקוח ע”י ביצוע עצמי או בסיוע הצוות, במנועי חיפוש, דפדפנים, פורטלים ורשתות חברתיות אינם באחריות הספק ועל הלקוח לוודא שהדברים הינם לשביעות רצונו ו/או להסירם מחשבונו.

עורכי תוכן (WYSIWYG)

במערכת מותקנים עורכי תוכן  שונים לצורך עריכת התבניות/הודעות/דפי נחיתה לקראת שימושם. עורכי תוכן אלו אינם פרי יצירתו של הספק ואין הוא אחראי על תקינות העורכים, אמינותם ותפקודם. הספק רשאי לבחון עורכי תוכן שונים ולהחליפם בהתאם להחלטתו וכמובן שכל החלטה שתתקבל בנושא תתבצע לטובת הלקוחות.

דואר זבל (ספאם – Spam)

חל איסור חמור למשתמשי המערכת לדוור לנמענים אשר לא ביקשו להימנות ברשימת התפוצה.
הספק מאפשר למשתמשי הקצה לדווח על הודעה שנשלחת כהודעת ספאם ובמקביל נמצא בהסכמים עם ספקי תקשורת שונים אשר מדווחים על דיוורי ספאם שמגיעים משרתי הספק. במידה ויתקבלו דיווחי ספאם רבים מצד משתמשי קצה/ספקי תקשורת, רשאי הספק להשהות או לסגור חשבון של לקוח ללא התראה מראש על מנת להקטין נזקים ולהימנע מהמשך יצירת מוניטין רע לשרתי הספק ועל הלקוח יהיה לשפות את הספק עבור הנזקים שנגרמו עקב כך.

חובה על הלקוח לרשום בפרטי ההרשמה ובפרטי הניהול בחשבונו כתובת פיזית תקינה ואמיתית אשר תוצג בתחתית כל דיוור ע”פ הנדרש בחוק. כמו כן המערכת תספק כל מידע נוסף הקיים בה אם הדבר יידרש בהתאם לחקיקה עתידית. אם מידע זה לא יהיה קיים, יהיה על הלקוח להשלימו לפני המשך השימוש במערכת.
המערכת מספקת קישור קבוע לצורך הסרת הנמען מרשימת התפוצה במידה ואינו מעוניין בכך.

באחריות הלקוח לדאוג שהדיוורים שיוצאים מחשבונו עומדים בדרישות החוק ואין הספק אחראי על שימוש לא נכון או לא תקני במערכת אשר גורם לאי עמידה בתיקון 40 לחוק התקשורת.

הצהרת פרטיות ומאגרי מידע

באחריות הלקוח לבצע בדיקות, רישומים מתאימים ולבצע את התשלומים הנדרשים של מאגרי המידע. הספק אינו אחראי על רישום מאגרי הלקוח או על כל פעולה אחרת בו מלבד מתן כלי לניהולו ולשליחת מסרים על בסיסו. 

הספק ימנע ככל האפשר ממסירת פרטיהם האישיים של הלקוחות לצד ג’ אלא אם, יידרש על מנת להשלים מטלת תהליך שלקוח ביקש (כגון לחברות האשראי), יהיה מחויב על פי צו בית משפט או אם יעמוד בפני נקיטת צעדים משפטיים (פליליים או אזרחיים) בגין פעולות שהלקוח ביצע במערכת. במקרה זה רשאי הספק למסור את פרטי הלקוח לצד הטוען כי נפגע או בהתאם להוראות הצו השיפוטי.
הספק רשאי להשתמש בפרטיך לצורך שיפור השירותים שהוא מציע במערכת, וכן ליצירת קשר עמך והתאמת המערכת לצרכיך והעדפותיך האישיות. כמו כן, ידוע ללקוח שצוות העובדים מטעם הספק או מי שבהסכמתו רשאי להכנס לחשבון הלקוח ואף לבצע שינויים על מנת לסייע לו או עבור עבודות תחזוקה כאלה או אחרות, כל זאת כאשר הם מודעים לרגישות המידע הקיים בחשבון ולחשיבות השמירה על חסיונו.

בדיוורים היוצאים ממערכת “שלח מסר” ניתן לבצע הסרה(opt-out) באמצעות קישור הסרה ובאופן זה להפסיק לקבל דיוורים ע”י המערכת.
במידה ולא קיים קישור כזה עקב מקרה ייחודי או תקלה, ניתן להשיב לשולח או לפנות אלינו לבירור בכתובת support AT sendmsg.co.il.

בביצוע הסרה במייל, תתאפשר הסרה גם של מספר טלפון נייד ממסרונים, אשר יבצעו הסרה של כלל הרשומות בחשבון תחת אותו מספר נייד בלבד.
לקריאת מסמך מדיניות הפרטיות המלא: https://www.sendmsg.co.il/privacy

רישום ותקופת התנסות

הספק מאפשר לבצע הרשמה לשירות לצורך התנסות וללא תשלום בתקופה המוצעת, אשר תקופתה לפי מספר ימים שיוחלט ע”י הספק. בתקופה זו ניתן יהיה להשתמש בשירותים שהספק יאפשר ללקוח ושחלק מהשירותים הינם אחסון הודעות, קבצים, קודים ופרטי רשומים שיזין למערכת. בסיום תקופת ההתנסות, יוכל הלקוח להחליט אם לבצע תשלום עבור המשך קבלת השירות או הפסקת השימוש במערכת.

הספק רשאי בסיום תקופת התשלום על השירות או בסיום תקופת ההתנסות, ובמידה ולא הוסדר תשלום, למחוק כל פרט, מידע או נתון שהלקוח הזין למערכת לאורך תקופת ההתנסות. על אף האמור, אין הספק מתחייב למחוק מידע זה בתום התקופה , אך הוא מתחייב לא לעשות בו כל שימוש מעבר לזה שהוגדר בשאר סעיפי מסמך זה.

באפשרות הספק לשנות מעת לעת את תנאי ההתנסות, מספר ימי הניסיון ולהחליט על סיום תקופה מוקדם מהצפוי.

תוכנית שותפים

כל חשבון רשום במערכת, מקבל קישור ייחודי (קישור שותף Affiliate) ורק רישום דרך אותו קישור ייחודי, יתגמל את השותף בעמלה.
העמלות יינתנו בעבור דמי מנוי (דיוור או מערכת קורסים) וחבילות בנק דיוורים. העמלה הינה 20% מדמי התשלום שיבוצעו בפועל,
והעמלה ניתנת לתקופה לכל החיים, כלומר כל עוד המופנה משלם, כך גם השותף ממשיך להיות מתוגמל.
במידה והמופנה יבצע תשלום בתשלומים, גם השותף יקבל את העמלה בתשלומים בהתאם, אך במידה ותיגבה ריבית עבור התשלומים, לא תהיה כחלק מהתגמול. התשלום יבוצע תמיד מרגע קבלת דרישת תשלום (חשבונית מס/עסקה), בשוטף +35. התגמול ישולם בהעברה בנקאית בעמידה בתנאים הבאים: מינימום של 400 ש”ח תגמול כולל מע”מ, השותף הינו עוסק מורשה בעל ניכוי מס במקור ואישור ניהול ספרים. במידה ולשותף יש חוב לספק, לא יבוצע תשלום עד להסדר תשלומי החוב.

לא ניתן לבצע שיוך שותף לאחר הרשמה, ומבנה תוכנית השותפים, כולל תיעוד, רישום ותגמול הינם מתבצעים באופן אוטומטי ע”י מנגנון המערכת.
התשלום יבוצע לפקודת שם העסק הרשום על החשבונית, לפי העוסק שיגיש את הבקשה לתגמול.

על מנת לקבל את דמי התגמול, יש לשלוח דרישת תשלום לכתובת [email protected] עם מספר החשבון או שם משתמש, ואת החשבונית להוציא אל קומסטאר מערכות בע”מ, ח.פ: 514979525, ת.ד. 7996, פתח תקווה, 49250 בעבור “תגמול תוכנית שותפים”.
כמו כן, יש למלא את פרטי השותף בטופס המקוון.

הגבלות שירות

SLA – זמני תגובה למקרה של נפילת המערכת, או שירות עיקרי (הפסקה מוחלטת ומערכתית של יכולת לשליחת דיוורים, אי זמינות כללית של דפי נחיתה) – עד 4 שעות תגובה בשעות העבודה. זמני תגובה בשאר המקרים, לפי המקרה הנקודתי וכאשר מדובר בתקלה כיום עבודה, ותקלה זניחה לפי תיעדוף מנהל המוצר.

עבור כל חבילה ישנה הגבלה עקרונית של עד 8 דיוורים בחודש עבור סך החבילה (כלומר עבור חבילה של 2000 רשומים ניתן לשלוח סה”כ עד 16 אלף מסרים), אלא אם כן הוגדרה חבילה בעלת יחס דיוורים אחר. לקוח שיחרוג מהגבלה זו לא ייחסם ויוכל להמשיך ולפעול במערכת באופן חופשי.
הספק שומר לעצמו את הזכות למנוע ולהפסיק את המשך חריגה זו בהתאם להחלטתו, ולחייב את הלקוח על חריגה קיצונית במשלוחים בהתאם לעלות ההודעות שנשלחו.

מדיניות ותנאי תשלום

הספק רשאי לסגור חשבון ללא כל התראה מראש עבור לקוח אשר לא ביצע הסדר תשלום כנדרש.
כמו כן, רשאי הספק לסגור או להשהות חשבון אשר לא היה ניתן לגבות בעבורו תשלום (כגון כרטיס אשראי שגוי, תוקף, המחאה ללא כיסוי) עד לבירור והסדר תשלום במלואו.

הספק רשאי לבצע שינויים במחירי החבילות מעת לעת עבור כל השירותים, אך מחירים עבור תקופה ששולמה מראש מובטחים ללקוח עד לסיומה, אלא אם שונתה החקיקה או במקרה בו השתנו התנאים הכלכליים באופן קיצוני אשר אינו מאפשר עמידה של הספק בתנאים אלה.

חשבוניות מס יישלחו באמצעות חתימה אלקטרונית במייל ברגע ביצוע התשלום או עד 14 יום מרגע התשלום בפועל ע”פ הנדרש בחוק בהתאם לפרטי הלקוח שנמסרו בשלב ההרשמה או הגבייה עצמה.
באפשרות הלקוח לבקש את החשבונית שקיבל באמצעות דואר ישראל ובהתאם לפרטי דואר שימסור.

תשלום באמצעות הפקדה, העברה בנקאית והמחאות ייחשבו לתשלום בפועל, רק לאחר פרעונם המלא ואישור הבנק.
כל מסרון SMS שנשלח מחויב בתשלום, גם במקרה ונשלח למספר שגוי או מספר טלפון כשר שאינו מקבל מסרוני SMS.
המחירים בכל החבילות והתוספות אינם כוללים מע”מ ע”פ חוק.

התשלום יתאפשר בשני מסלולים:

א – תשלום לשנה מראש – הלקוח יעביר את מלוא הסכום כפי שנקבע בהסכם מראש, באמצעות כרטיס אשראי, שיק או העברה בנקאית. החברה שומרת לעצמה את הזכות לאפשר או לא לאפשר ללקוח פיצול של התשלום.
ב – תשלום חודשי – תשלום חודשי שהוגדר מראש לחבילה המבוקשת, שיגבה בצורה אוטומטית באמצעות פרטי אשראי שהועברו לחברה, עד לבקשה להפסקת השירות.
אי קבלת בקשה בכתב או בדוא”ל להפסקת השירות תיחשב כהסכמה לחידוש אוטומטי של החיוב בחודש הבא.

ביטולים

עבור תשלום מראש לשנה ו/או חבילות SMS, אין החזרת תשלום במקרה של ביטול עסקה משום סיבה.
עבור תשלום חודשי, ניתן לבצע ביטול עסקה בהודעה של 7 ימי עבודה מראש בכתב או בדוא”ל בכפוף לקבלת אישור מהחברה. על הבקשה להשלח לכתובת send.help AT comstar.co.il או אל sales AT comstar.co.il.
בכל מקרה לא תתבצע החזרת תשלום.

על בעל החשבון לדאוג ולשמור את הנתונים שיצר ובנה במערכת, לייצא את אנשי הקשר לאקסל לפני ביטול/הפסקת פעילות החשבון או השהייתו.
במידה ובעל החשבון מעוניין לחזור לגלישה בחשבונו במערכת על מנת לבצע בדיקות, חיפוש או ייצוא של הנתונים, יש לרכוש מחדש חבילה וזאת כל עוד אין חוב שנוצר תחת החשבון אשר גרם להשהייתו.

ההתקשרות בין הלקוחות לספק הינה על בסיס עסקי (B2B) ולפיכך חוק הגנת הצרכן התשמ”א-1981 אינו חל על ההתקשרות בין הצדדים לרבות לעניין זכות הביטול ו/או חידוש ההתקשרות

דומיינים

במערכת שלח מסר ניתן לבצע רכישת דומיין על שם העסק/אדם הרוכש.
חל איסור להשתמש בשירות ולרכוש דומיין למטרות שאינן לגיטימיות או שבניגוד לחוק, כגון סחר בבני אדם, מכירת נשק, סמים, פורנוגרפיה, התחזות ומרמה.
 
תהליך הרכישה מורכב מחיפוש כתובת פנויה, ״תפיסתה״ לזמן מוקצב עד לסיום התהליך, ביצוע תשלום, אישור הרכישה במייל והשלמת התהליך מאחורי הקלעים.
במידה והתהליך לא הסתיים והדומיין לא נרכש ע״י הספק, ניתן יהיה לבצע רכישה של דומיין חלופי באותו שווי הרכישה של הדומיין המקורי.
לאחר ביצוע אישור והשלמת התהליך, לא ניתן להחליף או לבצע החזר כספי.

הספק אינו נחשב רשם דומיינים ועל כן הינו משתמש בשירותי חברת ״דומיין דה נט – DTNT לביצוע הרכישות.
תנאי רכישה ורשם הדומיין הינם תחת תקנון דומיין דה נט.
ניהול הרשומות מתבצע במערכת צד ג׳ בשם קלאודפלייר – CloudFlare באופן שקוף למשתמש.
תנאי ניהול הרשומות והשירותים עבור קלאודפלייר הינם בכפוף לתקנון – Term of use.

הספק אינו אחראי לנזק שיגרם, תקלות וכל בעיה שתצוץ בעקבות שימושה בשירותי צד ג׳, לרבות הפסקת שירותים מסוימים, הגבלות ושינויים בחוק.
עם זאת, רכישת הדומיין באתר הספק מתבצעת על שם בעל העסק/אדם הרוכש ובכל עת יוכל לבצע העברת ניהול רישום לספק חלופי. 

גישה לחשבון לאחר פטירת בעל חשבון

בהתאם לחוק מדיניות גישה לתוכן דיגיטלי לאחר פטירתו של אדם, התכנים אשר קיימים בחשבון נגישים לציבור לפי הגדרת בעל החשבון טרם פטירתו (דפי נחיתה, קורסים וכדומה) עד לתום תוקף החשבון שהוסכמה בטרם מות בעל החשבון. עם זאת, המשפחה ו/או היורשים רשאים ע״פ הצגת תעודת פטירה ותעודת זהות של קרוב המשפחה בקרבה ראשונה או על פי היורש ע״פ חוק, לבקש את סגירת החשבון או להמשיך להפעיל את החשבון בהתאם לחבילה שיבחרו למטרת הנצחה. במידה ומדובר בחברה בע״מ/התאגדות/עמותה, יש לצרף גם מורשה חתימה חלופי. בכל מקרה גם במידה והחשבון נסגר, התכנים לא נמחקים מהשרתים במהלך שנה מרגע סיום תוקף החשבון (כפי שמצוין בתקנון) ואנו זמינים עבור המשפחה / היורשים במהלך שנה זו: מוזמנים ליצור עמנו קשר לקבלת הנחיות לפתיחת החשבון מחדש.

לאחר קבלת המסמכים לעיל, ניתן לעדכן את כתובת המייל/שם משתמש של החשבון ולאפס את הסיסמה לצורך התחברות.

אנו נגישים במספר וואצפ לשאלות ופניות בנושא:
972-55-9377588 או במייל [email protected]

נפחים ותעבורה

נפח תעבורה המסופק עבור לקוח במערכת הינו מוגבל ל- 4mb עבור כל משתמש קצה (למשל: עבור חבילה בסיסית של 1000 רשומים, ההגבלה הינה ל- 4GB). עם זאת, חריגה מהגבלה זו לא תפגע בהמשך פעילות ודיוורים במערכת.
באפשרותו של הספק לפעול בהתאם לחריגה זו ולשנותה בהתאם להחלטתו במקרה הצורך.

פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?