מרכז ההדרכה
קטגוריות:
תגיות:
קורסים דיגיטלייםאוטומציותמאמרים מקצועיים
איך לבנות אתגר דיגיטלי? אתגר דיגיטלי הוא שיטה חכמה וחזקה שמגדילה הכנסות באופן ישיר ועקיף לבעלי אתרים רבים.
אוטומציותמאמרים מקצועיים
אנשים מקבלים החלטות על בסיס ביקורות בגוגל. אל תפספסו פידבק חיובי מלקוחות, צרו אוטומציה שתגדיל את כמות הביקורות החיוביות עליכם.
דפי נחיתהמאמרים מקצועיים
טפסים הם ליבו של דף נחיתה. במערכת החדשה של דפי הנחיתה, יש לכם שליטה מלאה על איך הטופס נראה, מתפקד ומה קורה לאחר ההרשמה.
מנויים וקבוצות דיוורדפי נחיתהאוטומציותחיבור למערכות חיצוניות
ניוזלטרים וקמפייניםמגזר חרדיאפשרויות מתקדמות
מנויים וקבוצות דיוורדפי נחיתהאוטומציותחיבור למערכות חיצוניות
ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהמאמרים מקצועיים
ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהמאמרים מקצועיים
רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור.
קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.
מנויים וקבוצות דיוורניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהאוטומציות
כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר
ניוזלטרים וקמפייניםמסרונים (sms)מאמרים מקצועיים
במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם. כולל רעיונות!
ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתה
הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה.
קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.
דפי נחיתהמאמרים מקצועיים
מהם דפי נחיתה? ואיך ניתן לבנות אותם בצורה קלה ויעילה שתמשוך מתעניינים ולקוחות חדשים לעסק, ותגדיל את המחזור העסקי?
ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהאפשרויות מתקדמות
במדריך זה נלמד איך להשתמש בפרמטר “שם פרטי” או “שם” כשדה אישי. ניתן להשתמש בכל שדה אחר (שם משפחה, מייל, ת.הצטרפות, מס’ ילדים וכו’) באותו אופן.
ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהאפשרויות מתקדמותמאמרים מקצועיים
כאשר אנחנו מפרסמים את דפי הנחיתה שלנו באתרים חיצוניים כמו פייסבוק למשל, נרצה לפעמים להגדיר בעצמנו מה יוצג כך שהפרסום יהיה ייצוגי.
ניוזלטרים וקמפייניםמאמרים מקצועיים
פעם היו מדוורים לנו בדיוור ישיר מכתבים, עם מתנות ומוצרי קידום מכירות.
כשהיונה יצאה לפנסיה - התקדמנו לדיוור ישיר אלקטרוני.
המטרה נשארה זהה - לשמור על מערכת יחסים עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים.
ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהקורסים דיגיטלייםאוטומציותמאמרים מקצועיים
מערך שיווקי, או בשמו המוכר יותר, “אסטרטגיה שיווקית” הוא מערך אותו בונים ומתכננים שיעזור לנו לשמר את הלקוח, להשאירו נאמן וכמובן קונה יותר.
קבלו 3 שלבים לבניית מערך שיווקי נכון