מרכז ההדרכה

קטגוריות:
תגיות:

דפי נחיתהמאמרים מקצועיים

מנויים וקבוצות דיוורדפי נחיתהאוטומציותחיבור למערכות חיצוניות

קורסים דיגיטלייםמאמרים מקצועיים

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהמאמרים מקצועיים

מנויים וקבוצות דיוורדפי נחיתהאוטומציותחיבור למערכות חיצוניות

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהמאמרים מקצועיים

חיבור לסליקהאוטומציותחיבור למערכות חיצוניות

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהמאמרים מקצועיים

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

מנויים וקבוצות דיוורניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהאוטומציות

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

ניוזלטרים וקמפייניםמסרונים (sms)מאמרים מקצועיים

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתה

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.

דפי נחיתהמאמרים מקצועיים

מהם דפי נחיתה? ואיך ניתן לבנות אותם בצורה קלה ויעילה שתמשוך מתעניינים ולקוחות חדשים לעסק, ותגדיל את המחזור העסקי?

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהאפשרויות מתקדמות

במדריך זה נלמד איך לעשות שימוש בפרמטר “שם פרטי” או “שם” כשדה אישי. כמובן שתוכלו להשתמש בכל שדה אחר שתבחרו (שם משפחה, מייל, ת.הצטרפות, מס’ ילדים וכו’) באותו אופן.

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהאפשרויות מתקדמותמאמרים מקצועיים

כאשר אנחנו מפרסמים את דפי הנחיתה שלנו​ באתרים חיצוניים כמו פייסבוק למשל, נרצה לפעמים להגדיר בעצמנו מה יוצג כך שהפרסום יהיה ייצוגי.

ניוזלטרים וקמפייניםמאמרים מקצועיים

פעם היו מדוורים לנו בדיוור ישיר מכתבים, עם מתנות ומוצרי קידום מכירות. כשהיונה יצאה לפנסיה - התקדמנו לדיוור ישיר אלקטרוני. המטרה נשארה זהה - לשמור על מערכת יחסים עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים.

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהקורסים דיגיטלייםאוטומציותמאמרים מקצועיים

מערך שיווקי, או בשמו המוכר יותר, “אסטרטגיה שיווקית” הוא מערך אותו בונים ומתכננים שיעזור לנו לשמר את הלקוח, להשאירו נאמן וכמובן קונה יותר. קבלו 3 שלבים לבניית מערך שיווקי נכון

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהמאמרים מקצועיים

בימים בהם השיווק והתקשורת שלנו עם הקהל, נעשית באמצעים טכנולוגיים, דיוור אלקטרוני זוהי הרגל שלנו בדלת הכניסה המיוחלת לחייו של הלקוח הבא שלנו. לפני שמתחילים, חשוב להבין איך לפעול נכון, להיכנס לראש של הצרכן ולבנות מערכת יחסים אפקטיבית.

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהאפשרויות מתקדמות

אם יש לכם דומיין אישי, בטח תרצו שדף הנחיתה שלכם בשלח מסר יופיע תחתיו. קבלו מדריך שיסביר לכם איך לעשות זאת במערכת שלח מסר.

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהמאמרים מקצועיים

בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם – חייבם לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות. לכן, כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה.
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?