מאמרים

מאמרים

מי אמר ששיווק בעזרת דיוור אלקטרוני לא עובד?

רוצה ללמוד קצת יותר על שיווק באינטרנט, דיוור אלקטרוני ושימוש במערכת ניוזלטרים?
כאן תוכל ללמוד רבות על שיווק ובכלל על דיוור אלקטרוני לעסק שלך.
התקן החדש  DMARC של ג'ימייל.
התקן החדש DMARC של ג'ימייל. ג'ימייל (gmail) הוציאו הודעה שהחל מחודש יוני, הם מעדכנים את מדיניות האבטחה שלהם לתיבות דואר, מה שמשפיע על מערכות דיוור ברחבי העולם, וזאת בהמשך לסדרת שינויים שהם החלו בתקופה האחרונה, וכעת הם מיישרים קו בעמידה תחת התקן של DMARC.
מי מפחד מחוק הספאם?
מי מפחד מחוק הספאם? מי לא שמע בימים האחרונים על האכיפה המעשית של חוק הספאם שבמסגרתו נפסקו פיצויים של 1,000 ₪ עבור כל מייל שנשלח לא כחוק? אספנו עבורך מספר טיפים שימושיים שיעזרו לך להתאקלם במציאות החדשה:
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל, הרי זה לא בדיוק שלמישהו מאיתנו חסר מה לקרוא או שאין לו מספיק מיילים בתיבה, נכון?
איך להמנע מטעויות מביכות במייל?
איך להמנע מטעויות מביכות במייל? מה עושים כדי להמנע ממקרה ששולחים מייל, ואז שולחים מייל שסותר אותו לחלוטין?
חוק הספאם - מי נפגע, מי נהנה ואיך לנצל זאת לטובת הלקוח?
חוק הספאם - מי נפגע, מי נהנה ואיך לנצל זאת לטובת הלקוח? הנה משהו שבטח לא ידעתם על ספאם: מקור המילה spam הינו מקופסאות שימורים של חברת Hormel Foods, קופסאות שימורים אלו מכילות בשר קצוץ משומר שנקראות Spiced Ham. spamהפך כינוי למזון לא טעים ולא מגרה, כך דבק הכינוי בדואר זבל כדבר שאינו מגרה ואינו מועיל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה? מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
ממציאים את הגלגל מחדש – כל מה שצריך לדעת על השינויים בג'ימייל
ממציאים את הגלגל מחדש – כל מה שצריך לדעת על השינויים בג'ימייל כמו רעם ביום בהיר נחתו על כולנו השינויים בתיבות המייל של GMAIL. במעין ניסיון ליצור עולם חדש ומסודר, גוגל מנסים למעשה להמציא מחדש את הגלגל ומשנים את כללי המשחק בעולם הדיוור האלקטרוני.
פרסום אפקטיבי – למי לפרסם, איך, ומתי?
פרסום אפקטיבי – למי לפרסם, איך, ומתי? כל בעל עסק, חברה, ארגון או רעיון יודע שללא חשיפה נכונה - כל העסק יישאר בארון. לכן חשוב להקפיד כי לא תפסחו על השלבים שיגרמו לעסק שלכם לקבל את החשיפה האפקטיבית ביותר עבורו ועבור הגדלת המכירות שלכם.
כללים ודגשים בבניית תבנית ניוזלטר
כללים ודגשים בבניית תבנית ניוזלטר בעלי חברות ועסקים רבים מעוניינים ליצור מועדון לקוחות גדול ולדוור לו מבצעים, קופונים, הנחות, ברכות, ושמירה על קשר שבועי עם הלקוח. הדיוור יאפשר השארות עם היד על הדופק בכל הנוגע לשיווק וחשיפה רבה יותר אל מול הלקוח.
שתי שיטות לדיוור ישיר: פיזית ווירטואלית
שתי שיטות לדיוור ישיר: פיזית ווירטואלית שרות דיוור ישיר החל כרעיון של משרדי פרסום ויחסי ציבור כשרות חדש אותו הציעו משרדי הפרסום ומשרדי יחסי ציבור לבעלי עסק ככלי לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים ושימור מערכת היחסים של בעל העסק והלקוח מעניינת,חזקה ועקבית.
שליחת ניוזלטר – מספר כללי זהב בפנייה ללקוח
שליחת ניוזלטר – מספר כללי זהב בפנייה ללקוח בעבר דיוור ישיר היה פיזי ומוחשי יותר. דיוור ישיר ללקוח כלל יצירת רשימת תפוצה על ידי משרד יחסי ציבור שדאג לשלוח ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים דיוור באמצעות הדואר במטרה לשמר את הלקוח ולהיות ספונים בתודעתו.
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר שני
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר שני לאחר שהגדלתם את רשימת התפוצה שלכם נסו לוודא כי הרשימה והתוכן שאתם שולחים איכותיים: לפני שאתה מתחילים להפיץ או לבדוק האם הרשימה איכותית, חשוב להגדיר את קהל היעד שלכם. בדקו מיהו קהל היעד, מה המכנה המשותף שלו, מה מעניין את קהל היעד וכדומה. בדקו קבוצות ברמת המיקרו והמאקרו. וחלקו את רשימת התפוצה לתתי קבוצות.
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר ראשון
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר ראשון בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם - חייבים לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות.לכן כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה.
שלבים ודגשים בבניית מערך שיווקי נכון לשימור הלקוחות
שלבים ודגשים בבניית מערך שיווקי נכון לשימור הלקוחות עסקים קטנים ובינוניים רבים, אינם מעוניינים בהוצאת של הון עתק על שירותי פרסום ושיווק על מנת ליצור מהלך שיווקי טוב שישמור על המשכיות. לכן, ניתן באמצעות מספר פעולות המשלבות פלטפורמות שיווק שונות לשמר את הלקוח, להשאירו נאמן וכמובן קונה יותר.
שימוש בדואר אלקטרוני ככלי רב עוצמה במערך השיווק המודרני
שימוש בדואר אלקטרוני ככלי רב עוצמה במערך השיווק המודרני מערך השיווק המודרני מתבסס בעיקר על שיווק אלקטרוני בשילוב קידום אתר העסק. יצירת ניוזלטר אשר נשלח לכתובות מייל שונות, עדכונים שונים ותקשורת שוטפת עם הלקוח באמצעות דיוור אלקטרוני
שימושים נוספים למערכת דיוור אלקטרוני
שימושים נוספים למערכת דיוור אלקטרוני האסוציאציה הראשונה העולה למרבית האנשים למילים "מערכת דיוור אלקטרוני" היא "ניוזלטר" או "סדרת הודעות". אמנם אלה השימושים היותר נפוצים, אך לטובת אוהבי הגיוון ריכזנו מספר רעיונות נוספים לשימוש במערכת דיוור אלקטרוני
איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעה?
איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעה? הכותרת, או בשמה הנוסף – שורת הנושא, היא הדבר הראשון שהמנוי שלך יקבל ממך, והיא שתדון את ההודעה לדחיה או פתיחה. כותרת טובה יכולה לשפר את אחוזי הפתיחה בכ – 30% או יותר!
כוחו של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה
כוחו של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה פרסום תוכן שיווקי באינטרנט נעשה כל הזמן ואנחנו חשופים לדפי נחיתה כמעט בכל אתר אליו אנחנו נכנסים. כאשר אנו מתעלים את יתרונות שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה לטובתנו, אנחנו יכולים לצאת מכך רק נשכרים.
שיווק נכון באמצעות רשימת דיוור
שיווק נכון באמצעות רשימת דיוור רשימת דיוור הפכה בשנים האחרונות לכלי שיווק אפקטיבי ויעיל בקרב בעלי עסקים, אך עדיין, רוב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה ואיך לתעל שיווק בשיטה זו ללקוחות משלמים. במאמר זה אפרוש בפניכם כמה טאקטיקות שיווק מוכחות, שיקפיצו את המכירות באמצעות רשימת הדיוור.
המדריך לשליחת SMS אפקטיבי
המדריך לשליחת SMS אפקטיבי שימוש ב SMS כבר הפך נפוץ מאד בקרב אנשים ובעלי עסקים לשם העברת הודעות, קביעת פגישות ועוד. כיום השימוש בהודעות SMS נפוץ בקרב בעלי עסקים המעוניינים לשמר לקוחות, ולהגיע אל לקוחותיהם באופן מהיר, פשוט, נוח, ומעודן. רוצים לדעת מה אפשר לעשות עם SMS ואיך זה יעלה את העסק שלכם למעלה? הכתבה הזו בדיוק בשבילכם - המדריך לשימוש אפקטיבי בSMS
הטעויות הקטנות שיגרמו לדיוור שלך להגיע ל(דואר)זבל
הטעויות הקטנות שיגרמו לדיוור שלך להגיע ל(דואר)זבל מסנני הספאם יגזרו את גורלו של הדיוור שלך – אם ימצא תקין יזכה להיכנס לרשימת הזהב, ואם לא, ינודה אוטומטית לתיבת דואר זבל או אף ימחק לחלוטין. אם כך, עליך להיות זהיר ביותר ומנומס, בבואך לשלוח מייל, ולהקפיד על מספר כללים
הפסיכולוגיה מאחורי דיוור אלקטרוני - מה שלא סיפרו לכם
הפסיכולוגיה מאחורי דיוור אלקטרוני - מה שלא סיפרו לכם בימים בהם השיווק והתקשורת שלנו עם הקהל, נעשית באמצעים טכנולוגיים, דיוור אלקטרוני זוהי הרגל שלנו בדלת. הכניסה המיוחלת לחייו של הלקוח הבא שלנו. אבל לפני שמתחילים, חשוב להבין איך לפעול נכון, להיכנס לראש של הצרכן ולבנות מערכת יחסים אפקטיבית.
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות היא כלי מצויין ליצירת קשר קרוב וקבוע יותר עם הלקוחות שלכם. בדיוק כפי שבקשר חברי חשוב להשקיע ולתת, כך גם בקשר שבין חברה ללקוח. ככל שהלקוח ירגיש שהשקעתם בו יותר, הוא ירגיש את תחושת המחוייבות לתת מעצמו.
מערכת דיוור אלקטרוני ויתרונותיה
מערכת דיוור אלקטרוני ויתרונותיה מעטים יתווכחו על העובדה שהצלחה של כל עסק מאופיינת כמה תכונות: צבירת מעגל רחב של לקוחות מרוצים משירות מהיר ומקצועי.כמובן גם שכל בעל עסק שואף להפוך קונים חד פעמיים לקהל לקוחות חוזרים ונאמנים. אז מה הם הכליםשיסייעו לך בפיתוח העסק והצלחתו?
שיווק בפייסבוק עם מערכת דיוור שלח מסר
שיווק בפייסבוק עם מערכת דיוור שלח מסר כאשר ב - 2004 סטודנט אוניברסיטת הרווארד, מרק צוקרברג ועמיתיו הקימו את אתר האינטרנט "פייסבוק", מטרתם הראשונית והצנועה הייתה פיתוח רשת חברתית המיועדת לסטודנטים ותלמידי תיכון. אך מהר מאוד היקף המשימות המתבצעות ברשת זו גדלהרבה מעבר להצטרפות לקבוצה חברתית. לבעלי עסקים הוענקה אפשרות בעלת פוטנציאל כלכלי שנקראה שיווק ופרסום העסק בפייסבוק
ליצירת ניוזלטר מושך ושדרוג המכירות שלך בעזרת האינטרנט
מערכת מועדון לקוחות מערכת מועדון לקוחות
ממשק פשוט וסופר ידידותי מגוון רחב של תבניות
למידע נוסף
מערכת תזרים מזומנים מערכת תזרים מזומנים
ממשק פשוט וסופר ידידותי מגוון רחב של תבניות
למידע נוסף

האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר בניית אתרים 077-4600600 © כל הזכויות שמורות
Live Chat