מרכז ההדרכה
הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.
שליחת ניוזלטר למתעניינים והלקוחות שלנו היא חשובה ועוזרת לנו לשמור איתם על קשר ולעדכן אותם בחדשות ומבצעים בעסק שלנו. קבלו מספר כללי זהב בשליחת ניוזלטר
המכשול הגדול ביותר שעומד בפני דיוורים ישירים למנויים הוא לא חוסר העניין של הקוראים, אלא הקושי להתגבר על מסנני הספאם החכמים. מסננים אלו נועדו להגן על תיבות הדואר של המשתמשים מפני מיילים בלתי רצויים, אך לצערנו, הם לא תמיד מצליחים להבדיל באופן מושלם בין דיוורים שיווקיים לגיטימיים לבין ספאם זדוני. לאחר למעלה מעשור של ניסיון בתחום, גיליתי שישנם טכניקות וכללים ספציפיים שעוזרים להעביר בהצלחה את "משמר הספאם" ולהגיע לתיבת הדואר הנכונה. בפוסט הזה, אחלוק אתכם את הסודות המנצחים שיעזרו לכם להישאר רלוונטיים ולמשוך תשומת לב בעידן של עומס מידע אדיר.
הרי זה לא בדיוק שלמישהו מאיתנו חסר מה לקרוא או שאין לו מספיק מיילים בתיבה, נכון? נכון. ואפשר אפילו להגיד שכולנו מוצפים היום ביותר מידע ממה שאנחנו מסוגלים לעכל, ולמרות כל ההצפה הזו, יש מישהו שבוחר לקבל באופן קבוע דיוורים לתיבת המייל הפרטית שלו דווקא על הנושא שלך ודווקא ממך? וזה בדיוק היתרון הגדול של שיווק במייל על פני ערוצים אחרים – הוא נותן לנו הזדמנות מדהימה לפנות באופן אישי וישיר לקהל רלבנטי, ומתעניין שכבר עשה את הצעד ונתן בנו אמון ראשוני. אז הנה 5 כללים שיעזרו לך להוציא מההזדמנות הזו את המקסימום
בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם
בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם – חייבם לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות. לכן, כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה.
יצירת עוגן הינה פעולה של העברת הצופה למיקום ספציפי באותו
היתר עיסקא מאפשר לבצע רכישה בכל מודל בשלח מסר, בין אם בתשלומים, בתשלומים בתוספת ריבית, בהוראת קבע או תשלום שנתי ע״פ דין.
בין שלח מסר למערכת החשבוניות של iCount ניתן ליצור התממשקות
האוטומציה בין שלח מסר לבין דף הסליקה מתחלק ל- נושאים:
התעשיה העולמית מזה כמה עשורים מתבססת על אוטומציות, ואף עידן
שימוש בסרטוני וידאו הם המילה האחרונה באופנת השיווק באינטרנט, וכלי
. תחת תפריט “ניוזלטרים” בלשונית “הודעות” בחרו בתפריט ב“חתימות” או “לוגואים”. 2. לחצו על “הוספה”. כעת, נפתח
קישור חכם (קישור העברת משתמש) הינו לינק העברה מקבוצה לקבוצה. הלינק
תגית שמורה הינה אזור קבוע בהודעת הדוא”ל שלכם, בו אתם
כולנו יודעים שהרבה יותר קל ורווחי לשמר לקוח קיים מאשר
הידעת? בממוצע, כמות הפתיחות להודעת SMS גבוהה ב-80 אחוז מכמות
הידעת? בממוצע, כמות הפתיחות להודעת SMS גבוהה ב-80 אחוז מכמות
בשלח מסר תוכלו להגביל גישה לדפי נחיתה במספר דרכים, מה
לרוב נרצה שכאשר הלקוחות שלנו נרשמים בטופס הרשמה שבנינו, הם
מהו למעשה שדה REF ומדוע אנו צריכים אותו? שדה REF
פייג’וויז (pagewiz) היא פלטפורמה לבניית דפי נחיתה. על מנת לעשות
אחד השימושים הנפוצים של דפי נחיתה הוא כדפי מכירה. מדריך
בין שלח מסר למערכת הסליקה האינטרנטית קארדקום (אישורית זהב) קיים