מרכז ההדרכה

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.

המכשול הגדול ביותר שעומד בפני דיוורים ישירים למנויים הוא לא חוסר העניין של הקוראים, אלא הקושי להתגבר על מסנני הספאם החכמים. מסננים אלו נועדו להגן על תיבות הדואר של המשתמשים מפני מיילים בלתי רצויים, אך לצערנו, הם לא תמיד מצליחים להבדיל באופן מושלם בין דיוורים שיווקיים לגיטימיים לבין ספאם זדוני. לאחר למעלה מעשור של ניסיון בתחום, גיליתי שישנם טכניקות וכללים ספציפיים שעוזרים להעביר בהצלחה את "משמר הספאם" ולהגיע לתיבת הדואר הנכונה. בפוסט הזה, אחלוק אתכם את הסודות המנצחים שיעזרו לכם להישאר רלוונטיים ולמשוך תשומת לב בעידן של עומס מידע אדיר.

הרי זה לא בדיוק שלמישהו מאיתנו חסר מה לקרוא או שאין לו מספיק מיילים בתיבה, נכון? נכון. ואפשר אפילו להגיד שכולנו מוצפים היום ביותר מידע ממה שאנחנו מסוגלים לעכל, ולמרות כל ההצפה הזו, יש מישהו שבוחר לקבל באופן קבוע דיוורים לתיבת המייל הפרטית שלו דווקא על הנושא שלך ודווקא ממך? וזה בדיוק היתרון הגדול של שיווק במייל על פני ערוצים אחרים – הוא נותן לנו הזדמנות מדהימה לפנות באופן אישי וישיר לקהל רלבנטי, ומתעניין שכבר עשה את הצעד ונתן בנו אמון ראשוני. אז הנה 5 כללים שיעזרו לך להוציא מההזדמנות הזו את המקסימום

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם – חייבם לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות. לכן, כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה.

פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?