לאחר שהגדלתם את רשימת התפוצה שלכם נסו לוודא כי הרשימה והתוכן שאתם שולחים איכותיים: לפני שאתה מתחילים להפיץ או לבדוק האם הרשימה איכותית, חשוב להגדיר את קהל היעד שלכם.
בדקו מיהו קהל היעד, מה המכנה המשותף שלו, מה מעניין את קהל היעד וכדומה.
בדקו קבוצות ברמת המיקרו והמאקרו. וחלקו את רשימת התפוצה לתתי קבוצות. 

למאמר ה-1 על לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה לחצו כאן 

תחזקו את הקשר עם הלקוח– הפעילו את הלקוח, עדכנו על מבצעים ונסו לקבל פידבקים ומשובים בכל זמן. הלקוחות מעוניינים לקבל ניוזלטר המכיל הצעות ממוקדות שיענו על הצרכים שלהם. לכן חלוקה לתתי קבוצות תעזור למקד מבצעים, טיפים ומאמרים.

השתמשו באנשי מקצוע – חפשו כותבים, מקדמי אתרים ואנשי מקצוע המתמחים בתחום ובנישה שלכם. התייעצו עימם והתאימו לכם את מערכת הדיוור  כך שתוכלו לתפעל אותה בקלות וביעילות.

הציעו תמורה – הצעה מפתה של תמורה ללקוח כמו שליחה באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני הודעות על קופונים, הנחות ומבצעים –  הגדילו את רשימת התפוצה והלקוחות שלכם. אם הדילים שתציעו יהיו שווים תוכלו כמובן גם להגדיל את המכירות של המוצר אותו אתם משווקים.

שלחו שאלונים וטפסים – דאגו מידי פעם לרענן את רשימת התפוצה שלכם ובדרך ללמוד עוד משהו על הלקוחות שלכם. הכינו שאלון מפורט שיכלול כתובות עדכניות, רשימות של חברים, וקבלו פידבקים על החברה או המוצר.

שמרו על רעננות – רעננו כל שבוע את המסרים שלכם. שילחו תכנים מעניינים וגוונו בטיפים ועצות.
בדרך זאת תישארו תמיד בתודעת הלקוחות.

הישארו מעודכנים ורלוונטיים– אם אתם רוצים להיות רלוונטיים התאימו את הניוזלטר שלכם למצב בשטח. לדוגמא אם אנו נמצאים בקיץ לוהט, שלחו ניוזלטר אשר מציע מבצעים ודילים הקשורים לעונת הקיץ. אם ישנו טרנד חדש, לדוגמא אם אתם חברת נסיעות שיודעת כי ישנו יעד חדש אטרקטיבי בחול לצעירים – הציעו בדילים את היעד המבוקש ביותר. השתמשו באקטואליה ובימים מיוחדים בניוזלטר שלכם

בהצלחה!

פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?