לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה – מאמר 1

בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם – חייבם לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. 
הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות. 
לכן, כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה. 

לפני הכל - מהי רשימת תפוצה?

רשימת תפוצה היא רשימה של מתעניינים ולקוחות אליהם ניתן להעביר מסרים באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני.
באמצעות רשימת התפוצה אנו שולחים לקהל היעד שלנו דיוור ישיר המדווח על מוצר או שירות אותו אנחנו מספקים.
מטרת הדיוור לרשימת תפוצה יכולה להיות שימור הלקוח, ויצירת “באזז” שיעביר את המסר מפה לאוזן, או ליתר דיוק  מתיבת מייל אחת לרעותה. 

אז מהן הדרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה?

הגדלת החשיפה:
על מנת להגדיל את החשיפה שלכם אל מול לקוחות קיימים ופוטנציאלים, עליכם בראש ובראשונה להגדיל את אחוזי ההקלקות על הקישורים שאותם תשלחו. הפנו בדיוור ישיר את הלקוחות ללינקים, מאמרים, מבצעים ומידע נוסף. עוררו כמה שיותר פעילות בדיוור הישיר שלכם. 
במערכת שלח מסר תוכלו לעקוב ולראות מי בדיוק לחץ על כל קישור, ואיזה קישור זכה לחשיפה הגבוהה ביותר. 

עוררו תנועתיות:
עודדו בעזרת הדיוור פעילות באתר האינטרנט שלכם, שלחו ניוזלטר המפנה לדף הכניסה, או לסקירה של חדשות, מבצעים וטיפים באתר שלכם. 

היחשפו כמה שיותר ברשתות החברתיות:
פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכל רשת חברתית אחרת הן דרכים יעילות לחשיפה. עודדו דרך פלטפורמות שיווקיות אלה הצטרפות לרשימת התפוצה שלכם. 
במערכת שלח מסר תוכלו לשתף את הדיוורים שלכם, ליצור דפי נחיתה ייעודיים לאגירת כתובות החברים בפייסבוק ואף לתזמן סטטוסים וקמפיינים שלמים בפייסבוק!

צרו כמה יותר פניות אישיות:
הצטרפו למערכת דיוור אלקטרוני ושלחו לחמכם על פני המים. בצורה זו תוכלו להגדיל את החשיפה שלכם ותוכלו גם לעקוב ולבקש מילוי משובים על מנת לקבל חוות דעת מהלקוחות על המוצר שלכם. 

רעננו את רשימת התפוצה שלכם:
עברו מדי פעם על רשימת התפוצה ובדקו אם קיימים מיילים שגויים או חוזרים רבים מדיי – הרי שהכתובות לא נכונות או ישנות. נסו להשיג רשימות רעננות ולבקש הפצה רחבה יותר של אנשי הקשר הפעילים שלכם. 

חפשו את הקהל שצריך אתכם:
בדקו כמה הסרות יש מרשימת התפוצה שלכם. אם אין הסרות רבות הרי שקהל היעד שלכם אכן מתעניין במידע שאתם שולחים לו. לכן, בקשו להפיץ את המידע ובקשו מקהל היעד שימליץ עליכם ע”י הפעלה או תגמול הלקוחות המפיצים (עמלת שיווק, הנחה על כל לקוח שיגיע דרכם ועוד)

באותו נושא

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע מסרונים (sms)מרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?