יצירת ניוזלטר במערכת שלח מסר

קטגוריות :

יצירת ניוזלטר בקריאדיטור 2

בואו נתחיל!


לסרטון המלא:
סרטון הדרכה זמין עבורכם להורדת גם בתיקיית הדרייב שלנו במקרה של חסימת תוכן.
 

ראשית, על מנת ליצור ניוזלטר חדש יש ללכת ללשוניות ניוזלטריםהודעה חדשה :

לאחר מכן, יש לעבור מספר שלבים:

1. בחירת תבנית
2. כתיבה / עריכת הודעה
3. תזמון ונמענים
4. שליחת הודעה

בחירת תבנית

1. ראשית, נבחר את סוג התבנית הרצויה- ניתן לבחור תבנית מתוך 3 אזורים: 

  • תבניות – תבניות מוכנות של שלח מסר מ-2 סוגים – קריאדיטור (מותאמות למובייל) או רגילות (לא ריספונסיביות), כאן ניתן גם לבחור ב”דף ריק”, ללא כל עיצוב.
  • טיוטות שמורות – לערוך טיוטה שמורה
  • תבניות אישיות – תבניות שאתם יצרתם ושמרתם כתבנית ליצירת הודעות חדשות

כתיבה/ עריכת ההודעה:

כתיבת הודעת מייל חדשה בעורך הניוזלטרים-2, מכילה בתוכה מספר דגשים:

  • בניית הניוזלטר הינה ע”ב בלוקים ( בלוק שטק בצורת מלבן, המכיל אלמנטים שונים כמו תמונה, טקסט, בולטים ועוד…)
  • בחירת הבלוקים והכנסתם עובדת לאורך (בלוקים המתחילים בחלק העליון של המייל- עד חלקו התחתון של המייל). 
  • כאשר מעצבים ניוזלטר, יש תמיד לקחת בחשבון את אופן הצגת הבלוקים כאשר פתיחת המייבל היא דרך המובייל ( לשם כך ניתן להיכנס למצב צפייה במובייל). 
  • כאשר יוצרים הודעה חדשה יש לתת להודעה החדשה- שם פנימי, כותרת מייל. 
  • מומלץ לאחר סיום כתיבת ההודעה- לבצע שליחת בדיקה לבדיקת ניראות מלאה. 

תוספות למייל:

אז איך מוסיפים לניוזלטר תמונה? סרטון? קישור? קובץ?
כל זאת ועוד תוכלו למצוא במדריכים הנוספים של עורך 2:

הוספת תמונה לניוזלטר

קישורים ותוספות לניוזלטר

תזמון ונמענים:

1. לאחר שסיימתם לכתוב/ לערוך את הודעת המייל שלכם, יש ללחוץ על “תזמן ושלח”:

2. כעת יש לבחור את תזמון המייל:
ניתן לבחור בין שליחה מיידית, שליחה מתוזמנת (תאריך ושעה) או שליחה לפי שדה משתמש (למשל תאריך לידה, נישואים או תוקף לסיום שירות).
בנוסף – נוכל לבחור מה לעשות במידה ומנויים לא פתחו את הדיוור שלנו (לאחר כמה ימים שנבחר) – לשלוח שוב את אותו המייל (עם אפשרות לשינוי כותרת) או לשלוח הודעת SMS.

3. בחירת הפצה: כאן ניתן לבחור האם לשלוח את ההודעה לקבוצת דיוור אחת או יותר, או לשלוח את ההודעה למנויים בודדים בבחירה ידנית.
במידה ונבחר בקבוצות דיוור – נוכל ללחוץ על “הצג אפשרויות מתקדמות” ולבחור קבוצות דיוור אשר מנויים בהם לא יקבלו את הדיוור, גם אם היה והם כן קיימים בקבוצות שסימנו קודם לכן שכן יקבלו את ההודעה.

4. בשלב הבא נבחר איזה תוספות או אפשרויות מיוחדות נגדיר להודעה.

  • הצגה בדפדפן-פתיחת תצוגת המייל בדפדפן 
  • אופציית נגישות- כיום אייקון נגישות נמצא כמעט בכל הגדרת דפדפן- לכן יש לבחור באפשרות של “הצג בדפדפן” על מנת שלמדוורים תהיה את האפשרות לגשת לתוסף.
  • הוסף אפשרות שיתוף בפייסבוק- הוספת אייקון לשיתוף מהיר של תצוגת המייל בחשבון הפייסבוק שלו.
  • הוסף אפשרות “שלח לחבר”- הוספת אייקון להעברה לחבר דרך המייל
  • הוסף אפשרות לדרג- דירוג בצורת כוכבים, מוצג גם בנתוני הסטטיסטיקה של הודעה שנשלחה.
  • עקוב אחר קישורים בגוגל אנליטיקס
  • הצג תמונות באופן אוטומטי- “שימו לב!!!” אם רכשתם את הפיצ’ר של תמונות פתוחות בחשבונכם, עליכם לסמן את הוי בהתאם בשלב התוספות.
  • צרף חתימת ברירת מחדל- נלקח מתוך אזור החתימות השמורות שלכם.
  • הכנסת כותרת, תיאור, תמונה מקדימה לאפשרות שיתוף בפייסבוק. 

5. כאן נבחר את שפת ההודעה (משפיע רק על קישורי הסרה, שיתוף והעברה – לא על תוכן ההודעה) ונבחר באיזו כתובת שולח נשתמש.
בנוסף ניתן לבחור לשים את ההודעה תחת תגית קיימת, או ליצור עבורה תגית חדשה באמצעות סימן ה+.
ולאחר שעברנו על הסעיפים הנ”ל – נלחץ על הכפתור: “לשלב הבא” (במידה ובחרנו לשלוח למנויים בודדים – הכפתור יהיה “שלח” וההודעה תישלח)

שליחת ההודעה:

בשלב הזה נראה את רשימת כל המנויים שאליהם ההודעה תישלח, בשלב הזה נוכל לבחור באפשרות לסמן מנויים ספציפיים שלא נרצה שיקבלו את ההודעה
**חשוב לשים לב** – הסימון הוא למי לא לשלוח את ההודעה ולא למי כן לשלוח את ההודעה. אם אין לנו שום רצון לבחור את המנויים שלא יקבלו את ההודעה – פשוט נלחץ על השליחה.

בהצלחה!

באותו נושא

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע מסרונים (sms)מרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?