הפיצ׳ר של ביקורות גוגל ראוי לתשומת לב רבה יותר.
לא מעט עסקים מתעלמים ממנו, עם כמות ביקורות מאוד נמוכה או בכלל לא וחלקם כלל לא מעדכנים בגוגל את העסק.
בין היתרונות של הכלי, זה הגברת האמון בעסק, נראות בחיפוש העסק בגוגל, הרגשת ביטחון ברכישה וקבלת שירות מהעסק, הבנה של אופן העסק מבחינת הלקוחות לפי המשובים.
העניין הוא, שרוב הלקוחות לא יכנסו להוסיף ביקורת, אלא אם היה משהו שלילי מאוד.
כאשר מדובר במשוב חיובי זה כמעט תמיד אם מפנים אותם.
אז איך עושים זאת בשלח מסר?
הטריגר הנכון- ראשית, אנו צריכים להחליט מה הטריגר שבו המערכת תדע שהלקוח קיבל שירות, הרבה עסקים יוצרים אוטומציה של פתיחת קורס או קבלת מוצר לאחר סליקה, אז בדרך זו, אפשר להגדיר סדרה שההודעה הראשונה תהיה מייל ״תודה על הרכישה״ והמייל הבא יהיה כשבוע לאחר הסליקה עם נוסח בסגנון הזה:

הרעיון להגדיר בכפתור של ״לא מרוצה״ או ״עדיין בוחן״ הפנייה לסקר שבו נשאל את הלקוח/ה מה היה משפר וכדומה. על אותו עיקרון אפשר עם סדרה של 5 או 10 אימוג׳ים ממאוכזב לשבע רצון.
את הסקר עצמו ניתן בקלות לבנות עם הדפי נחיתה בשלח מסר.
במידה והכפתור שנלחץ הוא ״מרוצה מאוד״, נפנה אותו להוסיף ביקורת בגוגל.
לוקחים את הקישור של הפרסום ביקורת בגוגל באזור של ניהול העסק:
