בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים.

אמנם כבר שנים רבות יש במערכת ‘שלח מסר’  מודול של מסרונים, אך בעקבות ההתפתחויות האחרונות, החלטנו להשקיע הרבה יותר מבעבר.
מעבר לעובדה שאחוזי הפתיחה של מסרון הינם מעל 90%, הוא גם מאוד תמציתי וחד כך שהמסר לא יכול לבלבל.

במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם:

  1. מבצעי “בזק” שנשלח רק לחברי מועדון לקוחות
    מבצע מסוג כזה שמפורסם רק במסרון נותן לחברי המועדון הרגשה מיוחדת, שגורמת להתרגשות שמגדילה אחוזי מכירה. אפשר לשלוח את הקהל לחנות פיזית או לאתר שלכם.

2. שליחת מסרון בשילוב מייל שיווקי
הסיבה לשימוש מומלץ במסרון הוא שמעל 90% מהאנשים מחזיקים את הטלפון צמוד אליהם בכל זמן נתון. כאשר אתם שולחים מייל חשוב, ומגבים אותו במסרון ובכל שולחים אותם לצפות במייל, אחוזי הפתיחה יגדלו בוודאות, ובכך תגדילו את אחוזי ההמרה שלכם.

3.תזכורת על חידוש/טיפול שנתי
אם אתה בעלים של חדר כושר, מוסך לרכב, חברה לאחסון אתרים, ניהול דומיינים, רופא שיניים, פיתרון שמגדיל את אחוזי ההגעה לטיפול, ויעיל בזמן תיאום וגבייה, זה שליחת מסרון אחת לשנה או חצי שנה, קצת לפני הזמן שנדרש הטיפול, ואף לשלב קישור רכישה/תיאום פגישה אוטומטי.

4. שליחת סקר
סקר קצר וקליל שנשלח דרך מסרון, לאחר הרצאה, לאחר רכישת מוצר או לאחר הרשמה לשירות, יכול לאפשר לך לקבל תשובות מהירות ובאחוז גבוה, כמובן כל עוד מדובר על שאלה או שתיים קצרות שמסייעות לך בשיפור השירות/מוצר. ניתן גם לשלוח קישור מקוצר לסקר בטופס למתקדמים.

5.טיפ שבועי
שליחת טיפ אחת לשבוע, קצר ותמציתי שם אותך כבעל עסק מודרני ומספק ערך איכותי, הטיפ צריך להיות קולע ומתאים ליישום מהיר.

 

6.שליחת תזכורת לקראת פגישה
אם אתה רופא, מטפל, עורך דין, או כל עסק שמקיים פגישות, דרך מצוינת היא ליצור תזכורת לעצמך ולמי שאתה נפגש איתו באמצעות מסרון חצי שעה לפני הפגישה על מיקומה וקיום הפגישה.
כמובן, שאפשר ליצור תזכורות גם יום לפני, בבוקר הפגישה ועוד

7.שליחת ברכה עם קופון
יש הרבה מצבים שבהם שליחת מסרון בעיתוי הנכון מגדילה את המכירות, למשל ביום הולדת, יום נישואין, ואף ימי הולדת של בני משפחה קרובים.
הנמען מרגיש שיש לו הזדמנות של פעם בשנה והסיכוי שינצל את ההטבה גבוה יותר.

8.אישור הזמנה או עדכון לגבי שינויים בהזמנה
בכל פעם שלקוח מבצע רכישה באתר, או בדף סליקה, תוכל לשלוח לו אישור על ההזמנה במסרון, ובנוסף לעדכן אותו על סטטוס ההזמנה בכל שינוי.

9.שליחה בשידור חי או לקראת שידור
אם אתם מתכננים וובינר, או מוציאים מייל/סרטון ללקוחות, תוכלו להעלות את אחוזי הצפייה משמעותית אם תודיעו לקראת השידור ובכך לשלוח את הקהל לסרטון.
כמו כן, בזמן הוובינר ניתן לשלוח אנשים לקישור רלוונטי ולהגדיל הרשמה.

בקרוב נציג עוד מספר רעיונות… תמשיכו לעקוב.
אם יש לכם רעיון נוסף שלא הזכרנו במאמר, נשמח לשמוע מכם 🙂
אתם מוזמנים להירשם ולקבל פרטים על מערכת המסרונים של “שלח מסר”!
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?