תוכן אקסקלוסיבי באמת – נעילת דפי נחיתה

בשלח מסר תוכלו להגביל גישה לדפי נחיתה במספר דרכים, מה שמאפשר לכם לייצר תוכן אקסלוסיבי אמיתי, כזה שמייצר הרבה יותר עניין ותנועה ומאפשר לכם ליצור סוגים שונים של קמפיינים ייחודיים שגם מביאים הרבה יותר תוצאות!

מה זה אומר לנעול דף נחיתה?

נעילת דף נחיתה מאפשרת לכל בעל חשבון בשלח מסר להגביל גישה לדפי נחיתה מסויימים ולקבוע כי הגישה לתוכן בדף יתאפשר רק על ידי הזנת פרטי זיהוי לפי מגוון אפשרויות, ובכך לחסום את הגישה לתוכן בדף לכל מי שאינו מורשה לכך.

למה לי לנעול דף נחיתה?

ישנן כמה סיבות עיקריות למה לנעול דף נחיתה ולא לאפשר גישה חופשית לכולם:

  • יצירת תוכן אקסלוסיבי אמיתי – ברגע שהגדרנו שהגישה לדף איננה חופשית לכולם אלא רק ליחיד סגולה, כאלה שמתאימים להגדרות מסוימות, הפכנו למעשה את התוכן שלנו ליוקרתי, וככזה שכולם רוצים להחשף אליו.
  • הגבלת המידע רק ללקוחות שרכשו – אם יצרתם תוכן שתרצו כי רק הלקוחות המשלמים יחשפו אליו, האפשרות של נעילת דפי נחיתה מושלמת עבורכם, תוכלו להגדיר כי רק לקוחות שביצעו רכישה יוכלו לקבל גישה לדף!
  • הפכו את דף הנחיתה שלכם להרצאת בונוס – על ידי נעילת דף הנחיתה תוכלו לייצר עבור הלקוחות שלכם תוכן מיוחד כבונוס ללקוחות משלמים (או כל קבוצה אחרת שתבחרו), כך תוכלו לחזק את הקשר עם הלקוח ולייצר עבורו תוכן איכותי אמיתי!

עדיין אין לכם חשבון בשלח מסר? אנחנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו עם חשבון חינמי ל-5 שנים, בלי כרטיס אשראי ובלי אף התחייבות>>>

אז איך נועלים דף נחיתה?

בטבלת דפי הנחיתה נלחץ על אייקון המנעול בדף אותו נרצה לנעול, ושם נוכל לבחור בכמה אופציות שונות לנעילה:

  1. כניסה על ידי סיסמה קבועה – באפשרות זו נוכל לבחור סיסמה קבועה לקורס, כאשר רק מי שיזין את הסיסמה הנכונה יוכל לצפות בתוכן.
    אפשרות זו מתאימה במיוחד למקרה בו נרצה להציג את התוכן כבונוס/קופון ללקוחות נאמנים או משלמים
  2. הגדרת סיסמה לפי מידע על הלקוח – באפשרות זו נוכל להגדיר סיסמה לפי מידע שאתם יודעים על הלקוח, לדוגמה מספר סלולרי, כך שרק אם מספר הסלולרי (או כל שדה אחר לצורך העניין) קיים בחשבון, תתאפשר גישה לדף.
    אפשרות זו מתאימה למקרה בו נרצה להבטיח שרק שלקוח שרשום לחשבון שלנו יוכל להיחשף לתוכן בדף
  3. אישור כניסה רק למי ששייך לקבוצת דיוור ספציפית – באפשרות זו החשיפה לדף תתאפשר רק למי שרשום בקבוצת דיוור ספציפית. הלקוח מזין את כתובת המייל שלו ורק אם כתובת המייל רשומה בקבוצה שבחרתם תתאפשר גישה לדף.
    אנחנו ממליצים להשתמש באפשרות זו במקרה שנרצה לאפשר חשיפה לדף רק ללקוחות שביצעו רכישה או שייכים למועדון הלקוחות שלנו

עדיין אין לכם חשבון בשלח מסר? אנחנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו עם חשבון חינמי ל-5 שנים, בלי כרטיס אשראי ובלי אף התחייבות>>>

באותו נושא

חיבור לסליקהאוטומציותחיבור למערכות חיצוניות

ניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהמאמרים מקצועיים

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

מנויים וקבוצות דיוורניוזלטרים וקמפייניםדפי נחיתהאוטומציות

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?