יצירת קבוצת פילוח שלח מסר

תארו לעצמכם מצב בו אתם מנהלים רשימה בת 3,000 מנויים ומתוכם 1,000 הינם חברי מועדון לקוחות שמקנה הנחות לחברים.
כאשר תגדירו שדה “חבר מועדון” מסוג “כן/לא” תוכלו ליצור קבוצה דינמית שכוללת רק את אלה שהוגדרו “כן”, ובעתיד במידה וחלק מהם מפסיקים להיות חברי מועדון כי הפסיקו לשלם, אתם הופכים את השדה “חבר מועדון” בכרטיס המנויים ל- “לא” ואוטומטית הם כבר לא רשומים בקבוצה “חברי מועדון”.

במידה ומנוי מוגדר באמצעות קריטריון “חבר מועדון” בקבוצות נוספות, השינוי יתבצע בכל הקבוצות אוטומטית.
לעומת זאת, ברשימה ידנית (שתתואר בהמשך), תצטרכו להסיר את המנויים אחד אחד מכל רשימה בה הם הוספו בעבר.

אז בואו נתחיל!

יצירת קבוצת פילוח

1. הכנסו ללשונית “מנויים” > “קבוצות פילוח“:

2. לחצו על “הוסף”.

3. תנו שם לקבוצה. תוכלו לרשום גם תיאור לקבוצה אך לא חובה.
** שימו לב- מאחר ויצירת קבוצת פילוח הינה פעולה פנימית המיועדת עבורכם בלבד, אין לרשום שם לתצוגה (שם לתצוגה יופיע לעיני הלקוח).
אחרי שלחצתם על “הוסף”:

4. לחצו על “צור קבוצה חדשה”:

הוספת מנויים לקבוצת פילוח

כעת עלינו לבחור את מאפייני הפילוח ולהוסיף את המנויים לקבוצה:

חשוב להדגיש שכאשר אנו בוחרים מאפייני פילוח יש להם השפעה עתידית.
כלומר: אם אני מגדירה מאפיין שכל מי שיש לו כרטיס מועדון ייכנס לקבוצה, לא מדובר רק על המנויים הקיימים במערכת, אלא גם על מנויים אשר ירשמו בעתיד באמצעות טופס ויסמנו “כן” על שדה “חבר מועדון” שיש לי במערכת. 

ישנן 2 דרכים להוסיף מנויים לקבוצת הפילוח:
לפי מאפייני חיתוך, או באמצעות בחירה ידנית של מנויים מתוך קבוצות דיוור.

הוספת מנויים לקבוצת פילוח פי מאפייני חיתוך:

1. הגדירו את הפרמטרים הרלוונטיים ולחצו על “חפש“.
לדוגמא: אם אני רוצה ליצור קבוצת פילוח אשר מכילה את כל המנויים שהצטרפו למערכת בטווח תאריך מסוים ושהם מנויים פעילים:

  • אני אזין בסטטוס דיוור – שווה ל+ “פעיל”.
  • בתאריך הצטרפות- אזין – שווה ל+ אזין את טווח התאריכים שאני רוצה לבדוק.
  • לסיום אלחץ על “חפש”.

2. לאחר שהחיפוש הסתיים ומוצגת בפניי רשימת המנויים, ניתן לסמן את כל המנויים או את חלקם ולהוסיף אותם לקבוצת דיוור קיימת/ חדשה. 

בכדי לשמור את הפרמטרים של החיפוש, במידה ומדובר בפילוח קבוע שנצטרך לחזור עליו גם בעתיד, יש ללחוץ על “עדכן מאפייני חיפוש כקבוצת פילוח“, כך ישמרו נתוני החיפוש בקבוצה זו. 

3. כעת, בכל פעם שמנוי יוגדר/יסמן עצמו כ”אישה” שדה הנדרש, הוא יצורף אוטומטית לקבוצה זו (תוכלו תמיד להגדיר מחדש את מאפייני הפילוח).

שימו לב- מנוי שלפי המאפיינים שהגדרתם נמצא בקבוצה זו, אך מסיבה כלשהי תרצו להסירו, תוכלו להסיר בצורה ידנית על ידי לחיצה על “הסר מנויים” ולהסירו מהרשימה.

הוספה ידנית של מנויים:

לאחר שיצרתם קבוצת פילוח ניתן, במידה ותרצו, להכניס מנויים ספציפיים לקבוצה זאת, לאו דווקא לפי מאפיין. 
לדוגמא, יש לי רשימה של 10 מנויים בעלי תפקידים מיוחדים שרק עבורם אני ארצה ליצור קבוצת פילוח, אך אין להם מאפיין ייחודי זהה לכולם. 
במקרה כזה, לאחר שיצרתי קבוצה חדשה, יש לבחור בשיטה של “בחר מנויים“.

1. לאחר הבחירה ב”בחר מנויים” תיפתח לכם רשימת המנויים בחשבונכם, שם תוכלו לסמן “וי” לצד משתמשים אותם תרצו להוסיף לקבוצת הפילוח.
לאחר שסימנתם את המנוים, יש ללחוץ על “שמור מנויים שנבחרו לקבוצה” בתחתית הטבלה. 

  • שימו לב- מנוי שנוסף בצורה ידנית לקבוצת פילוח יוסר ממנה רק אם תסירו אותו ידנית.
  • תוכלו תמיד להוסיף ולהסיר מנויים ע”י כניסה לרשימת המנויים בקבוצת הפילוח ולחיצה על  כפתור “הוסף מנויים לקבוצה”.

 

בהצלחה!

באותו נושא

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע מסרונים (sms)מרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?