יצירה של קורס חדש

שלח מסר מערכת דיוור אלקטרוני

איך פותחים קורס ומגדירים את ההגדרות הבסיסיות שבו?

השלב הראשון יהיה ללחוץ על לשונית הקורסים במערכת ואז על כפתור ה”הוספה +” המופיע בצד שמאל:

מערכת הקורסים של שלח מסר הוספה קורס חדש

לאחר מכן יפתח דף ובו נוכל לבחור שם לקורס החדש (ניתן לשנות את השם מאוחר יותר!):

מערכת הקורסים של שלח מסר בחירת שם לקורס החדש

אחרי שנבחר שם לקורס ונלחץ על “צור קורס חדש” – נגיע לעמוד ובו ההגדרות של הקורס.

בעמוד הזה נוכל:

1. לבחור את השדה שממנו המערכת תשלוף את השם של כל תלמיד ותלמיד כך שתהיה פניה אישית לתלמידים באימיילים ובתוך המערכת עצמה.

2. לבחור שדה סיסמה לקורס. השדה צריך להיות שדה מספרי ומומלץ שלא יהיה שדה שכבר קיים במערכת ויש בו ערך כלשהו. אפשר בלחיצה אחת ליצור שדה חדש במידה ואין שדה מתאים קיים כבר.

3. עריכה של מייל התבנית לפני יצירת שיעור מבוא:
כאשר הקורס יווצר, כל שיעור שנפתח בקורס יגרור יחד איתו גם מייל שישלח לתלמידים עם התראה שנפתח שיעור בקורס עם קישור כניסה לשיעור + פרטי גישה. 
העיצוב של המיילים האלו יהיה פשוט ונקי בתור ברירת מחדל. במידה ותרצו לעצב אותו אחרת – תוכלו לעשות זאת בלחיצה על הכפתור “עריכת מייל” שמופיע פה.

4. לשלב הבא – לחיצה על הכפתור תתריע לנו במידה ויש הגדרה שלא הגדרנו עדיין ובמידה והכל תקין – נגיע לשלב של עריכת הקורס עצמו.

מערכת הקורסים של שלח מסר שלב עריכת הקורס

באותו נושא

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע מסרונים (sms)מרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?