חיבור בין מערכת כוורת לבין שלח מסר

קטגוריות :

כיום ניתן לחבר בין מערכת שלח מסר למערכת “כוורת” ישירות בין המערכות. מערכת כוורת הינה מערכת CRM, שע”י התממשקות בינה לבין שלח מסר ניתן: 1. להעביר אנשים מכוורת לשלח מסר בתור מנויים. 2. יצירה ושליחת הודעה לאנשים בכוורת באמצעות שלח מסר.

לצפייה בסרטון הסבר התממשקות בתוך מערכת כוורת: חיבור בין שלח מסר לכוורת

 

אז בואו נתחיל!

חיבור בין כוורת לשלח מסר

1. במסך הראשי בכוורת יש לגשת לתפריט הימני
2. לבחור ב”עסק שלי”
3. לבחור ב”הגדרות עסק”
4. ללחוץ על הטאב של “ממשקים חיצוניים”
5. תחת “מערכות דיוור” ב”חיבור לשלח מסר” יש להזין מזהה חשבון (SiteID או – מספר חשבון) וסיסמת API.

את פרטי החשבון וסיסמאת הAPI ניתן למצוא במערכת שלח מסר, ע”י כניסה להגדרותחיבור למערכות:

**שימו לב, פרטי ה- API פתוחים למנויים בתשלום בלבד.
ניתן לשדרג את המנוי ב -40 ש”ח + מע”מ לפתיחת אפשרויות מתקדמות.

העברת מנויים לשלח מסר

1. יש לסמן את האנשים בכוורת (סימון V מימין לרשימה)
2. לבחור למטה “הוספה לרשימת דיוור”
3. לבחור רשימת דיוור קיימת או להוסיף רשימה חדשה ולתת לה שם
4. במידה ורוצים שכרטיס עם כמה כתובות מייל בכוורת יכנס לשלח מסר עם כל המיילים בתור כמה מנויים בשלח מסר – יש לסמן V במקום המתאים (מעל בחירת הרשימה)
5. רואים אישור כמה מנויים הועברו בהצלחה

שליחת דיוור למנויים בכוורת

1. יש לסמן את האנשים בכוורת (סימון V מימין לרשימה)
2. לבחור למטה “שליחת דיוור”
3. ליצור את הדיוור בעורך של כוורת (העורך לא יוצר דיוור מעוצב וריספונסיבי כמו בעורך הקריאדיטור של שלח מסר)
4. לבצע שליחה

קישור למערכת כוורת:

כוורת מערכת CRM

באותו נושא

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע מסרונים (sms)מרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?