הגדרות דף נחיתה שלח מסר

דף נחיתה

ניכנס לדפי נחיתה ונבחר בהגדרות של דף הנחיתה הספציפי

חלון ההגדרות שלנו מחולק ל-4 לשוניות:
כללי
כתובת ודומיין
פיקסלים/קודים
קידום במנועי חיפוש

הגדרות דף נחיתה>כללי:

  1. שם הדף – נבחר בשם הדף כפי שנרצה שיופיע בלשונית הדפדפן

     

  2. שם לשימוש פנימי (לא חובה) – תוכלו להוסיף שם, שלא מוצג ללקוחות שיעזור לכם לזהות את הדף הספציפי מבין רשימת דפי הנחיתה.

     

  3. שם ידידותי (Friendly URL)
    שינוי סיומת הקישור לשם ידידותי.
    **ניתן להזין רק אותיות באנגלית ומספרים ללא רווחים.

     

  4. תיאור פנימי של הדף – תיאור תוכן הדף, לא נחשף ללקוחות שיעזור לנו להבין מה יש בדף הנחיתה.
  5. שפת הדף – ברירת המחדל היא עברית

     

  6. תגיות פנימיות לחיפוש הדף – מילות מפתח שיעזרו לנו במציאה עתידית של הדף מתוך רשימת הדפים

     

לא לשכוח לשמור!

הגדרות דף נחיתה>כתובת ודומיין:

הגדרת דומיין מותאם אישית לדף הנחיתה.
אם יש לכם דומיין פרטי, תוכלו להוסיף אותו כך, אפשר גם להגדיר דומיין פרטי במערכת שלח מסר כך


אם יש לכם דומיין פרטי ואתם רוצים שדף הנחיתה יופיע עם שם הדומיין שלכם כאן המדריך המלא


לא לשכוח לשמור!

הגדרות דף נחיתה>פיקסלים וקודים:

כאן תוכלו להוסיף את הפיקסל של פייסבוק או גוגל לדף הנחיתה


לא לשכוח לשמור!

הגדרות דף נחיתה>קידום במנועי חיפוש:

  1. מילות מפתח – כאן תוכלו להוסיף מילות מפתח שישמשו למציאת וקידום דף הנחיתה במנועי חיפוש ורשתות חברתיות

  2. תיאור הדף לקידום (SEO) – 
    תיאור התוכן של דף הנחיתה. תיאור זה יופיע מתחת לכותרת וכתובת האתר של הדף. התיאור צריך להכין כ-140-150 תווים כדי שיוכל להופיע במלואו בתצוגה של מנועי חיפוש במחשב שולחני. בסלולר יוצגו כ-120 תווים התיאור צריך להיות מושך עבור קהל היעד, ומומלץ שיכיל מילות מפתח רלוונטיות לתוכן הדף.


  3. favicon  – סמליל (אייקון) שיופיע בלשונית הדפדפן לצד שם הדף – מומלץ לשים לוגו או תמונה מזוהה עם המיתוג שלכם. 


  4. תמונת תצוגה מקדימה – תמונה לתצוגה מקדימה של הדף שתופיע במנועי חיפוש וברשתות חברתיות


  5. שם הדף לתצוגה – שם הדף כפי שתרצו שיופיע בתצוגה מקדימה, במנועי חיפוש וברשתות חברתיות


  6. אפשר לדף להופיע בגוגל ומנועי חיפוש נוספים – אם כבר סיימתם את עריכת הדף ואתם מתחילים לפרסם אותו מומלץ לסמן כן.


לא לשכוח לשמור!

אחרי שהגדרנו את הכל ושמרנו, כך זה ייראה כשנשים את הלינק לדף הנחיתה 
כאן, למשל, בווטסאפ

בהצלחה!

באותו נושא

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע מסרונים (sms)מרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?