אוטומציה העברות בין קבוצות דיוור

פיצ’ר חדש בשלח מסר מאפשר לכם להגדיר העברה אוטומטית של מנויים בין קבוצות. הפיתוח החדש יאפשר לכם לקבוע כי כל מנוי בקבוצת דיוור מסויימת, יתווסף לקבוצות דיוור נוספות בחשבון לאחר מספר ימים (ואף בשעה ספציפית) מרגע ההצטרפות שלו לקבוצה. בנוסף ניתן לקבוע כי המנוי יוסר מהקבוצה המקורית לאחר שיתווסף לקבוצה האחרונה ברשימה שקבעתם.

אוטומצית העברות בין קבוצות דיוור

בעמוד הצפיה בקבוצות דיוור, לחצו על לחצן העריכה (סימן העפרון) בשורה של קבוצת הדיוור ממנה אתם רוצים לבצע את ההעברות האוטומטיות.

בעמוד הצפיה בקבוצות דיוור, לחצו על לחצן העריכה (סימן העפרון) בשורה של קבוצת הדיוור ממנה אתם רוצים לבצע את ההעברות האוטומטיות.

אוטומצית העברות

בעמוד שיפתח לכם, לחצו על הלשונית “אוטומצית העברות”.

בעמוד הזה תוכלו ליצור העברות שיבוצעו החל מיום לאחר ההרשמה לקבוצת הדיוור, אחת אחרי השניה.

בראש הרשימה תוכלו לסמן את המשבצת “לאחר הוספת המנוי לקבוצה הבאה, הסר אותו מקבוצה זו.” סימון של המשבצת הזו יגרום למנוי שסיים את כל שרשרת ההעברות – לצאת מהקבוצה הנוכחית.

לאחר כל השינויים – לחצו על “שמור”.

בעמוד הזה תוכלו ליצור העברות שיבוצעו החל מיום לאחר ההרשמה לקבוצת הדיוור, אחת אחרי השניה

“אם אני רוצה שמנוי יעבור מקבוצה ראשונה לקבוצה שניה ואז לקבוצה שלישית וכך הלאה, ושאחרי כל העברה הוא יצא מהקבוצה הנוכחית שנמצא בה, לא רק בהעברה האחרונה?”

כל מה שצריך לעשות במקרה הזה, הוא העברה אחת בכל קבוצה. בקבוצה א’ – להעביר את המנוי לקבוצה ב’ ואז לסמן שהמנוי יצא מהקבוצה בסוף ההעברה.

לאחר מכן בקבוצה ב’ להגדיר את אותו הדבר, אבל ההעברה תהיה לקבוצה ג’.

וכך הלאה…

באותו נושא

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע מסרונים (sms)מרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?