קטגוריות :

ייצוא מנויים מתיבת המייל האישי שלך

תוכן עניינים

במדריך זה תלמדו כיצד לייצוא את אנשי הקשר שלכם מהמייל האישי ולהעלות אותם לתוך מערכת שלח מסר.

במקרים רבים, לפני שעוד התחלתם לעבוד עם מערכת שלח מסר, יצא לכם לאסוף אנשי קשר באופן עצמאי. ולעיתים איסוף המנויים מתרחש תחת המייל האישי שלכם. 

קיימים סוגים רבים של תיבות ושרותי דואר אלקטרוני.
לנוחיותכם אוסף מדריכים לייצוא כתובות דואר כקובץ Excel מתיבות הדואר הנפוצות ביותר, וזאת על מנת שתוכלו לייבוא את אנשי הקשר בצורה קלה ופשוטה לתוך מערכת שלח מסר.

למדריך המלא לייבוא קובץ אקסל למערכת שלח מסר- לחץ כאן.

מדריכים לתיבות הדואר הנפוצות: Gmail, Outlook

אז בואו נתחיל!

Gmail:

1. לפני תהליך הייצוא / יש להעביר את שפת המערכת שלכם בGmail לעברית. יש ללחוץ על אייקון הגדרות ואז על הגדרות נוספות (See all settings):

צילום מסך - שינוי שפת gmail לעברית - הגדרות נוספות

2. לאחר מכן, יש להיכנס ללשונית "כללי" (General)> "שפה" (Languages) > לשנות ברשימה לעברית:

שינוי שפת gmail לעברית

3. לא לשכוח לגלול למטה ולשמור כמובן:

צילום מסך של שמירת הגדרות ב-gmail

4. לאחר מכן, כנסו לאפליקציות גוגל שלכם:

5.  בחרו ב"אנשי קשר". אם לא מצאתם את האפליקציה, לחצו על "עוד" למטה:

6. אם שפת אנשי הקשר שלכם עדיין לא מופיעה בעברית- שנו זאת בלחיצה על הגדרות > עוד הגדרות:

שינוי שפת אנשי קשר בגוגל - הגדרות - עד הגדרות

7. שם בחרו בהגדרות שפה:

שינוי הגדרות שפת אנשי קשר בגוגל - עוד הגדרות - בחירת שפה

8. שם לחצו על העפרון ולאחר מכן הקלידו בעברית "עברית" ושימו לב שהיא בראש רשימת השפות שלכם:

עריכה של השפות באפליקציות גוגל

הקלדה ובחירה של השפה עברית

9. מעל רשימת אנשי הקשר שלכם עכשיו בעברית (אם לא השתנה לעברית – רעננו את העמוד) תראו את לחצן הייצוא:

לחצן ייצוא בראש רשימת אנשי קשר גוגל

10. שם בחרו אילו אנשי קשר תרצו לייצא (איזו רשימה) ואז באפשרות של ייצוא CSV לאווטלוק:

בחירת פורמט לייצוא אנשי קשר מגוגל - CSV לאווטלוק

11. לאחר מכן, במידה ופתחתם את הקובץ וראיתם שהוא מופיע בג'יבריש. לחצו על הקובץ שהורדתם לחיצה ימנית עם העכבר, בחרו ב"פתח באמצעות" ובחרו ב"פנקס רשומות" או "notepad":

צילום מסך ווינדוס 11 בחירה בפתיחה עם פנקס רשימות
12. כאשר הקובץ נפתח> לחצו על "שמירה בשם" ובחרו בסוג הקידוד – UTF-8 עם BOM:

שמירה בשם פנקס רשימות - UTF-8 )Wןאי BOM)

13. בשביל לייבא לשלח מסר – יהיה צורך לפתוח את הקובץ באמצעות אקסל ולבצע שוב שמירה בשם – בתור גליון אקסל (Excel Workbook):

שמירה בשם באקסל - גליון אקסל

Oultook:

למדריך לייצוא כתובות דואר/אנשי קשר מאאוטלוק לחץ כאן.

בהצלחה!

יש לך שאלה נוספת?

אנחנו כאן בשבילך! השאר את הפרטים שלך ונחזור אליך תוך 24 שעות.