בין שלח מסר למערכת KALA CRM   ניתן ליצור התממשקות כך שאפשר יהיה לשלוח דיוור וניוזלטרים. 


הנמענים יועברו ממערכת KALA לשלח מסר באופן אוטומטי ולפי ההגדרה שתבחרו:

  • כאשר נפתחת פנייה במערכת – לדוגמא, תוכלו ליצור קבוצת דיוור של פניות שנפתחו וליצור מייל 0 של “תודה שפניתם” עם זמן טיפול משוער.

  • בעת שינוי סטטוס במערכת –  לדוגמא, תוכלו ליצור קבוצת דיוור של פניות שנסגרו וליצור מייל 0 שמעדכן את הלקוח שהפנייה טופלה עם בקשה לדירוג בגוגל / הפנייה לקהילה או לאתר.

  • כאשר מעבירים את הפנייה לשלב אחר במערכת – תוכלו ליצור קבוצות דיוור מתאימות, ודרך סדרות מיילים ללוות את הלקוח במסע שלו.

  • ההעברה יכולה להתבצע לקבוצת דיוור מסוימת בהתאם לסטטוס או מאפיינים שתבחרו של הפנייה.  

 

רבים מלקוחותינו כבר נהנים מהאפשרויות שההתממשקות בין KALA CRM לשלח מסר נותנת.

 

אם אתם משתמשים ב-KALA CRM התקשרו ל- 077-8067225 ובקשו מהצוות את ההתממשקות לשלח מסר. 

בהצלחה!

פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?