הפסיכולוגיה מאחורי דיוור אלקטרוני – מה שלא סיפרו לכם

#מרכז ידע על שיווק דיגיטלי#מרכז מידע דפי נחיתה#מרכז מידע ניוזלטרים וקמפיינים#שלח מסר

אם תשאלו היום כל בעל עסק, הוא יגיד לכם שהמילה הכי נחשקת בתחום השיווק כיום, היא רשימת תפוצה.
בעלי עסקים שמצליחים לייצר רשימת תפוצה ממוקדת ואיכותית, מצליחים לבנות קשר יציב יותר עם לקוחות קיימים, למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהפעיל שיווק אפקטיבי, כמעט ללא השקעה או משאבים.

בימים בהם השיווק והתקשורת שלנו עם הקהל, נעשית באמצעים טכנולוגיים, דיוור אלקטרוני זוהי הרגל שלנו בדלת הכניסה המיוחלת לחייו של הלקוח הבא שלנו.
לפני שמתחילים, חשוב להבין איך לפעול נכון, להיכנס לראש של הצרכן ולבנות מערכת יחסים אפקטיבית.

הפסיכולוגיה מאחורי השיווק

נתחיל מכך שכיום יותר ויותר אנשים, מנהלים מערכות יחסים באמצעות האינטרנט והמייל.
בעידן שבו לאף אחד אין זמן פנוי, כל מה שאונליין ונגיש יותר, הפך למקור אינפורמציה ויותר מזה, לדרך שבה אנו מתוכנתים לבחור ספקים ואנשי שירות.
אם פעם כל דבר הצריך פגישה ושיחות, היום באמצעות דיוור אלקטרוני ממוקד ובעל ערך, ניתן לשבור את הקרח
ולעבור הישר משלב ההצגה העצמית לסגירת עסקאות.

באמצעות העברת מסרים שיווקיים או תכנים בעלי ערך, ניתן לבסס מערכת יחסים אישית עם לקוחות, לפתוח ערוץ דיאלוג, להיות מעורב ומערב, במה שמעניין וקורה למי שנמצא בצד השני.
זהו שלעצמו ערך מוסף שלא יסולא בפז.
בלחיצת כפתור אתה הופך את שיטת השיווק שלך מפאסיבית לאקטיבית. לא עוד רדיפה אחרי לקוחות פוטנציאלים, אלא מערכת יחסים יציבה ומתגמלת.

כשמדברים על דיוור אלקטרוני חשוב לחשוב בשני כובעים. שימור וגיוס. 

דיוור אלקטרוני מאפשר לנו לשמר מערכות יחסים עם לקוחות קיימים ולהבטיח שתמיד נשאר בתודעה כבעל מקצוע מועדף.
למי יש זמן להרים טלפון אחת לשבוע או אפילו חודש, לשמוע מה חדש אצל הלקוח, האם הוא זקוק לשירותינו או מכיר מישהו שאולי יזדקק להם.

באמצעות בניית מסרים קבועים, הנשלחים אוטומטית ממערכת דיוור, אנו מדמים מערכת יחסים אישית, מעניינים לקוחות קיימים במבצעים או שירותים חדשים ולמעשה יוצרים אצל הלקוח תחושה שיש לו על מי לסמוך.
הוכח ששימוש ברשימת דיוור, מגדיל את מעגל הלקוחות החוזרים ואף הופך אותם לתרנגולות זהב, כאלה שממליצים עלינו ופותחים לנו דיאלוג עם מעגל נוסף של לקוחות.

מעבר לשימור ותזכורת לקהל קיים, דיוור אלקטרוני מאפשר לנו להגדיל מאגר לקוחות ולגייס עוד ועוד לקוחות פוטנציאלים לעסק.
על מנת לעבוד בצורה אפקטיבית עם רשימת דיוור, חשוב לתת ערך מוסף כבר בשלב הרישום, בדמות מדריך או סדרת טיפים מקצועיים. בדרך זו אתם יוצרים גירוי ועניין בתחום שלכם וממתגים את עצמכם כאוטוריטה בתחום

רשימת דיוור מהווה כלי שיווקי אפקטיבי, המשרת עסקים רבים בכל תחום כאשר מבינים את כוחה,
ניתן לתעל אותה לטובת העסק ולהפוך אותה לאפיק שיווק עיקרי. 

פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?