קוד פיקסל, או בשמו אחר “קוד מעקב”, הינו קוד שמטרתו לאסוף ולשלוח נתונים.
ניתן לייצר קוד פיקסל מתוך פלטפורמות האתרים השונות, ואותו יש להטמיע בתוך הגדרות דף הנחיתה שלכם בשלח מסר. 

אז בואו נתחיל!


הטמעת קוד פיקסל בדף הנחיתה – סדר פעולות:

1. בחרו את דף הנחיתה בו תרצו להטמיע את הפיקסל, וכנסו להגדרות שלו.
 

2. בחרו בלשונית פיקסלים/קודים

3. את קוד ההמעקב יש למקם בראש הדף (Head)
או בגוף הדף (Body) בהתאם לדרישות הפלטפורמה שממנה התקבל הקוד. 
לדוגמא: קוד פיקסל של פייסבוק ממקמים בחלונית של ראש הדף (Head)
קוד מעקב של גוגל מחולק ל-2 חלקים כאשר אחד מהם ממקמים בראש הדף (Head), ואת השני ממקמים בגוף הדף (Body).
עקבו אחר ההנחיות שניתנות בפלטפורמה שממנה הוצאתם את קוד המעקב שאתם מעוניינים להטמיע בדף הנחיתה. 

4. במידה והינכם רוצים להטמיע יותר מקוד פיקסל אחד, לאחר הטמעת הקוד יש לרדת שורה>
ולהדביק את הקוד הנוסף.

סוגי קודי פיקסל שכיחים:

 

  • הפיקסל של פייסבוק (FaceBook) הוא קטע קוד שמוציאים מפייסבוק ומטמיעים אותו בדף הנחיתה שלכם והוא מאפשר לפייסבוק ולכם למדוד את האפקטיביות של הפרסום שלכם על ידי מדידת והבנת הפעולות שאנשים מבצעים בדף (צפיה בדף, לחיצה, רכישה וכו’).
    לקריאה נוספת על יצירה והתקנת הקוד פיקסל של פייסבוק 

בהצלחה!

פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?