נכון שקשה לבחור מערכת דיוור, מהסיבה שיש הרבה קריטריונים שהופכים מערכת לטובה.
לעומת העבר, כיום מערכת דיוור טובה צריכה לכלול עורך ידידותי, ממשק דפי נחיתה, אוטומציות ועוד.

נציג פה כמה דוגמאות שאנו הבחנו בהם כאשר אנו בחרנו פיתרון כלשהו לעצמו או כאשר לקוחות שלנו הגיעו אלינו לאחר שחיפשו מערכת דיוור מומלצת.

מתוך סקר שערכנו, חלק רצו לדעת באופן כללי על המערכת, מה יש בה וכמה היא מומלצת.

המתקדמים, ביקשו לדעת האם המכלול שיש בה מספק עסק שצריך תהליכי שיווק מלאים (כמו קורסים אונליין וכדומה), ועבור חלקם מה שחשוב היה דווקא דפי הנחיתה שיהיו טובים, יפים, רספונסיביים וממירים כמובן.

חלק ניכר מהעסקים רצו לדעת האם העבירות (אחוזי הגעה לתיבת האינבוקס) טובה.

מה ששמנו לב, שלכולם היה חשוב ממשק נוח ושירות לקוחות ברמה הכי גבוהה.

כאשר המוצרים החשובים ביותר למרבית העסקים, הם:

  1. מערכת שליחת ניוזלטרים טובה
  2. מערכת דפי נחיתה מתקדמים ורספונסיביים
  3. אפשרויות אוטומציה נרחבות
  4. שליחת מסרונים הכוללים אוטומציות ומספר וירטואלי
  5. וכמובן, מערכת קורסים טובה, הכוללת אוטומציות וממשק בתי ספר
  6. עוד היו שהיה חשוב להם לנהל את הלקוחות באותה מערכת כך שיהיה גם CRM
  7. כמו כן, בעקבות התחזקות המגזר החרדי בדיגיטל, גם כלי שומר שבת


לארגונים ומוסדות, יש חשיבות לכל נושא אבטחת המידע, שמירה על פרטיות הרשימות ועמידה בתקנים.
צירפנו פה תמצית של הפירגונים שקיבלנו בחודשים האחרונים.

המלצתה של ליה ברץ
המלצתו של גור שחר
תגובה של לשי סגל
תגובתו של ארז קינן
פירגון של ארז קינן
המלצתה של אסתי הס
המלצה של מרכז שניידמן
המלצתה של רומי
המלצתה של יפית
המלצתו של יעקב לוי

מוזמנים כמובן לצפות בשלל ההמלצות ברשימת הביקורות שלנו בגוגל 🙂  לכניסה

כמו כן, נבדקנו גם בחברת Expert וקיבלנו תו ״סופר ספק״ לצפייה

פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?