שאלות/תשובות

שאלות/תשובות

תשובות בנושא מערכת דיוור אלקטרוני

אם יש לך שאלות לפני שאתה מתחיל לעבוד עם המערכת שלנו, אתה מוזמן לעבור על השאלות הנפוצות. במידה ועדיין לא קיבלת תשובות לכל השאלות, תמיד תוכל לפנות אלינו.

"חוק הספאם" נכנס לתוקפו בשנת 2008 ומטרתו למנוע קבלת דואר אלקטרוני שאינו רצוי על נמען. ע"פ החוק, מותר לשלוח דיוור רק למי שהסכים לקבל מאותו גורם שולח, והדיוור שיקבל הינו תחת אותו עסק וכמובן תמיד יוכל המקבל להסיר עצמו בקלות. 

קיימים חריגים כמובן למהו ספאם לא חוקי ולפני הפצה מומלץ להתייעץ או לעבור על תוכן תיקון 40 לחוק התקשורת.

לאינטרנט חוקים משלו: לפי הגדרות ספקי האינטרנט ורשימות שחורות בעולם, אסור לשלוח כלל לנמענים שאינם מכירים את המפיץ ולא משנה האם זו פעם ראשונה ויחידה או לא, וכמובן שרשימות קנויות ע"פ הספקים אינן חוקיות ועשויות לגרום לחסימה של המפיץ.

במידה ויש לך שאלה לגבי הרשימה שלך או שאין לך רשימה כלל, אתה מוזמן ליצור קשר ולקבל ייעוץ ראשוני חינם!

הבהרה: כל האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי ואינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי פרטני. אין ולא יכול להיות תחליף לייעוץ משפטי מקיף ורציני המתבצע מול עו"ד הבקיא בתחום ושלמולו נפרשו כל פרטי המקרה הספציפי.

חד משמעית, אין הגבלה!

בנוסף, אחת מיתרונותיה הרבים של המערכת הינה סוגי הרשימות שניתן ליצור.
ברוב המערכות כיום יש אפשרות ליצור רשימת דיוור המורכבת מכתובות דואר שנבחרו ידנית, הוזנו מאקסל או נרשמו דרך האתר.

במערכת שלח מסר, מכיוון שהינה מערכת CRM יש אפשרות גם ליצור קבוצות פילוח אשר תמיד מעודכנות לפי פרטי הלקוח. כלומר עם לקוח מסומן כלקוח רגיל, ומחר הפקידה משנה את מצבו ללקוח VIP, מאותו רגע כל דיוור שנשלח ללקוחות VIP יישלח גם אליו. 

בשאלה הבאה, תוכל לקבל הסבר מפורט על ההבדלים.

תאר לעצמך מצב בו אתה מנהל רשימה בת 3000 מנויים ומתוכם 1000 הינם חברי מועדון לקוחות שמקנה הנחות לחברים. כאשר תגדיר שדה "חבר מועדון" מסוג "כן/לא" תוכל ליצור קבוצה דינאמית שכוללת רק את אלה שהוגדרו "כן" בשדה "חבר מועדון" ובעתיד במידה וחלק מהם מפסיקים להיות חברי מועדון כי הפסיקו לשלם, אתה הופך את השדה "חבר מועדון" בכרטיס המנויים ל- "לא" ואוטומאטית הם כבר לא רשומים בקבוצה "חברי מועדון". 

במידה ומנוי מוגדר באמצעות קריטריון "חבר מועדון" בקבוצות נוספות, השינוי יתבצע בכל הקבוצות אוטומטית.לעומת זאת, ברשימה ידנית (שתתואר בהמשך), תצטרך להסיר את המנויים אחד אחד מכל רשימה בה הם הוספו בעבר.

בדרך כלל, קבוצת פילוח יוצרים לאחר שיש אנשי קשר במערכת ואז רוצים לפלח אותם לפי השדות שלהם בכרטסת לקוחות וקבוצת דיוור יוצרים בזמן העלאתם למערכת.

במרבית המקרים, כאשר יש כמות גדולה של אנשי קשר, הרישום שלהם מתנהל בOutlook / תוכנת CRM חיצונית או קובץ אקסל שמתנהל במחשב.

המטרה ליצור מצב שהרשימה תהיה תחת קובץ אקסל, ואז ניתן לבצע תחת לשונית מנויים, ייבוא מקובץ אקסל ע"י בחירת הקובץ את הזנת כל הרשימה למערכת. פשוט מאוד!

העלות עבור שימוש במערכת מתבססת על פי גודל הרשימה שתנהל במערכת

לחץ על הקישור "עלויות במערכת שלח מסר" כדי לבחור את החבילה המתאימה עבורך.
 
במידה ולא מצאת חבילה שמתאימה לצרכיך, תמיד תוכל ליצור קשר בטלפון 077-4600600 לקבלת הצעת מחיר מתאימה.
כמות השליחות מוגבלת ל 8 דיוורים מלאים לגודל החבילה.
כלומר בחבילת 1000 מנויים כמות השליחות מוגבלת לעד 8000 מסרים.

חסימת תמונות הינו אחד מהמסננים האוטומטיים הרבים של תיבות המייל - על מנת להציג תמונות יש לאשר קבלתן. למרבית ספקי תיבות המייל ישנה אפשרות לאפשר הצגת תמונות באופן גורף לכתובת שולח מסויימת.
תוכלו להמליץ לנמענים שלכם להוסיף את כתובתכם לרשימת המיילים הבטוחים ולאשר קבלת תמונות גורפת. כך תוכלו לוודא קבלת ההודעות ולשלוח הודעות אסטתיות ומעוצבות יותר.

זכרו כי פעולה זו גם מסייעת לשפר משמעותית את דיוק הסטטיסטיקות והדוחות.
דפי הנחיתה כלולים במחיר המערכת, ואינם מוגבלים בכמות או באורך.
שאל שאלה
במידה ולא מצאת תשובה לשאלתך אתה מוזמן לכתוב אותה כאן
 
   
 
ליצירת ניוזלטר מושך ושדרוג המכירות שלך בעזרת האינטרנט
מערכת מועדון לקוחות מערכת מועדון לקוחות
ממשק פשוט וסופר ידידותי מגוון רחב של תבניות
למידע נוסף
מערכת תזרים מזומנים מערכת תזרים מזומנים
ממשק פשוט וסופר ידידותי מגוון רחב של תבניות
למידע נוסף

האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר בניית אתרים 077-4600600 © כל הזכויות שמורות
Live Chat