התממשקות בין Tazman לשלח מסר

קטגוריות :

מערכת CRM מתקדמת לניהול סטודיו ובתי ספר מערכת Tazman מיועדת לעסקים אשר מעוניינים לנהל בצורה מסודרת את החוגים, סדנאות, לחייב את הלקוחות באופן של הוראת קבע (כמו דמי מנוי), ועוד. המערכת מתאימה ללקוחות שמנהלים קורסים אונליין ומעוניינים לחייב בהוראת קבע אל לקוחותיהם. במדריך זה, תציג בפינכם כיצד ניתן ליצור התממשקות בין מערכת Tazman לשלח מסר.

לפני ביצוע תהליך ההתממשקות בין 2 המערכות, עליכם לוודא כי ברשתוכם חשבון פעיל ב tazman
במידה ועוד אין לכם חשבון: 

אז בואו נתחיל!

הגדרת חשבון שלח מסר במערכת תזמן

1. ראשית יש להיכנס לקישור של הגדרות שלח מסר:

https://tazman.co.il/manager/he/user/auth?returnUrl=%2Fhe%2Fsettings%2Fsendmsg

יש להתחבר בקישור זה עם פרטי החשבון הקיים שלכם בתזמן.

 

2. מפעילים את ההתמשקות בפקד “פעיל” ורושמים את Site ID וסיסמה שקיבלתם בשלח מסר.

את פרטי ה API ניתן למצוא בחשבונכם במערכת שלח מסר.
 

יש להכנס להגדרות > חיבור למערכות:

יופיע לכם מספר siteID+ סיסמאת הAPI/
במידה ושדה הסיסמא מופיעה ריקה, ניתן ליצור סיסמה חדשה לAPI

**שימו לב, המידע פתוח למנויים בתשלום בלבד.
ניתן לשדרג את המנוי ב -40 ש”ח + מע”מ לפתיחת אפשרויות מתקדמות

3. מגדירים שדות מידע נוסף שיועברו אוטומטית לשלח מסר ברגע יצירהעדכון לקוח.
את שמות השדות בשלח מסר אפשרות לראות במערכת ניהול שלח שלח מסר בקישור הבא:
ניהול שדות אישיים– יש להיכנס בחשבונכם ל הגדרות> כלים> הגדרות שדות.

לצורך זה מתחילים לרשום את כותרת השדה מכרטיס לקוח במערכת Tazman, ובוחרים את השדה הרלוונטי מרשימת שתתקבל.

לוחצים על כפתור הוסף.

ואז בשורה החדשה שנוספה רושמים את שם השדה איך זה מוגדר בשלח מסר:

את שמות השדות בשלח מסר רואים ברשימת המנויים.
שימו לב: אין צורך להוסיף בהגדרות שדות של דואר אלקטרוני וסללורי. שדות אלה נשלחות אוטומטית בכל פניה.

4. בסוף התהליך לוחצים על כפתור החל לשמירת הגדרות.

בהמשך מדריכים שמסביר איך להגדיר תהליכים עסקיים אוטומטיים לשליחת פרטים לשלח מסר:

 

בהצלחה!

באותו נושא

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

רשימת דיוור היא כלי שיווק אפקטיבי ויעיל. אך עדיין רב בעלי העסקים אינם יודעים כיצד לשווק נכון לרשימה, ואיך להמיר את המתעניינים ללקוחות משלמים באמצעות רשימת דיוור. קבלו כמה טקטיקות שיווק מוכחות שיקפיצו את המכירות בעזרת רשימת הדיוור שלכם.

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

כל הדרכים להוסיף ולמחוק מנויים מקבוצות דיוור במערכת שלח מסר

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע מסרונים (sms)מרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

בעקבות שינויים בעולם הניידים, הפכתי לנלהב גדול בכל הקשור למסרונים. במאמר הזה סקרתי את האפשרויות הרבות שאפשר ליישם עם מערכת מסרונים, ושתשדרגו בזכותם את המערכת השיווקית של העסק שלכם

הדרכותמרכז ידע על שיווק דיגיטלימרכז מידע דפי נחיתהמרכז מידע ניוזלטרים וקמפייניםשלח מסר

הכותרת, או בשמה הנוסף שורת הנושא היא הדבר הראשון שהמנוי שלך רואה והיא שתידון את הניוזלטר שלך לדחייה או פתיחה. קבלו טיפים איך להגדיל את אחוזי הצפייה בהודעות ובניוזלטרים שאתם שולחים.
פתח צ׳אט
1
💬 אפשר לסייע לך?
Scan the code
היי 👋
אולי אוכל לסייע לך במשהו?